حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی از Focus mode در آخرین آپدیت واتس اپ برای آیفون و آیپد

واتس‌اپ که از آن به عنوان یکی از پر استفاده‌ترین شبکات اجتماعی یاد می‌شود، همواره قابلیت‌های خاص و مهمی را به نرم‌افزار خود می‌افزاید. در جدیدترین مورد، شاهد پشتیبانی از Focus mode در آخرین آپدیت واتس اپ برای آیفون و آیپد هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پشتیبانی از Focus mode در آخرین آپدیت واتس اپ؛ یک قابلیت هیجان انگیز دیگر…!

اگرچه واتس‌اپ معمولا آپدیت‌های خود را به‌طور همزمان در هر دو پلتفرم اندروید و iOS ارائه می‌کند، اما آخرین آودیت انجام شده یکی از آن موارد استثنایی است. زیرا ویژگی‌های خاصی را برای کاربران آیفون و آیپد ارائه می‌دهد. دو ویژگی جدید و مهم این نرم‌افزار اکنون راه خود را به کاربران iOS باز کرده‌اند و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده به طور کامل در دسترس قرار گیرند.

اولین مورد، امکان مکث و از سرگیری هنگام ضبط پیام‌های صوتی است. با کمال تعجب!!!، چنین ویژگی بسیار مهمی تا به امروز و تا هنگام انتشار آخرین آپدیت در دسترس نبوده است. بنابراین اگر برنامه WhatsApp نسخه ۲۲.۲.۷۵ را دانلود کنید، می‌توانید با کشیدن انگشت به سمت بالا قفل کردن حالت ضبط را امتحان کنید و سپس روی دکمه مکث و ادامه نیز ضربه بزنید.

آپدیت واتس اپ با پشتیبانی از اتصال دسکتاپ بدون نیاز به آنلاین بودن موبایل ارایه شد

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید و مهمی که برای کاربران iOS منتشر شده است، پشتیبانی از حالت فوکوس است. این مورد در iOS 15 اضافه شده است و به کاربران منتخب اجازه می‌دهد وقتی حالت فوکوس را تنظیم کردید به شما پیام بدهند. وقتی این حالت فعال است، می‌توانید فیلترهای اعلان، تماس و پیام را تنظیم کنید، همچنین می‌توانید وقتی در دسترس نیستید به دیگران پاسخ دهید و از آن به عنوان یک ویژگی مانند «مزاحم نشوید» کارآمدتر استفاده کنید.

پشتیبانی از Focus mode در آخرین آپدیت واتس اپ

قابلیت انتقال چت‌های اندروید به iOS

در اخبار دیگری که اخیرا توسط phonearena منتشر شده است، واتس اپ در حال آماده شدن برای عرضه یک ویژگی جدید و مهم دیگر برای کاربران خود است که احتمالا قابلیت انتقال چت‌های اندروید به iOS خواهد بود. با این حال، این ویژگی هنوز در حال آزمایش و تست است. بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا به صورت نهایی آماده شود تا در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا قابلیت‌های جدید واتس‌اپ برای شما مفید و کاربردی هستند؟ شما انتظار دارید چه ویژگی دیگری به واتس اپ افزوده شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان