حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی‌های بعدی واتس اپ؛ حالت ویدیویی جدید و صندوق ذخیره پیام مشابه تلگرام

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، شبکه‌های اجتماعی

واتس اپ یکی از پر استفاده‌ترین شبکات اجتماعی در جهان است و تقریبا کسی پیدا نمی‌شود که نام آن را نشنیده باشد. هر سال این پیام رسان با آپدیت‌های جدید، قابلیت‌های بیشتری دریافت می‌کند. اکنون ویژگی‌های بعدی واتس اپ مشخص شده است که شامل حالت ویدیویی جدید و صندوق ذخیره پیام مشابه تلگرام خواهد بود. با ترنجی همراه شوید.

ویژگی‌های بعدی واتس اپ؛ حالت ویدیویی جدید و صندوق ذخیره پیام مشابه تلگرام

حتی در حالی که واتس‌اپ پرکاربردترین برنامه پیام‌ رسانی در سراسر جهان است، هنوز فاقد قابلیت‌های ضروری کلیدی است، مانند حالت مخصوص ضبط ویدیو. این مسئله گویا به زودی تغییر می‌کند. طبق آخرین اطلاعات فاش شده توسط WABetaInfo، واتس‌اپ همچنین می‌خواهد برنامه خود را به یک حالت ویدیوی اختصاصی جدید مجهز کند و در عین حال قابلیت جدیدی را آزمایش کند که به چندین دستگاه اجازه می‌دهد به یک حساب متصل شوند. بنابراین واتس‌‌اپ به زودی حالت ویدئوی خود را خواهد داشت.

تا به حال، کلیک کردن روی آیکون دوربین در یک مکالمه تنها راه برای ضبط ویدیو در واتس اپ بود. با آپیدت جدید، یک رابط کاربری تازه نمایش داده می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا با یک اشاره عکس بگیرید و یا با نگه داشتن انگشت خود روی شاتر، یک فیلم ضبط کنید. این موضوع ممکن است همیشه عملی نباشد، بنابراین WhatsApp در نهایت حالت ویدیویی را اضافه می‌کند که با آنچه در برنامه دوربین داخلی موجود در تلفن هوشمند شما موجود است، قابل مقایسه است.

ویژگی‌های بعدی واتس اپ

با این حالت ویدیوی جدید، دیگر نیازی به فشار دادن انگشت خود روی دکمه‌ای برای فیلم برداری ندارید. کافی است یک بار دکمه شاتر را فشار دهید تا ویدیو شروع شود و یک بار دیگر به پایان برسد. بنابراین، می‌توانید دوربین خود را روی سه‌ پایه نصب کنید و هنگام فیلم‌ برداری گوشی را رها کنید. یکی دیگر از مزایای این حالت این است که سوئیچ بین دوربین‌های جلو و عقب در حین ضبط ویدیو با حالت ترکیبی تکی که در حال حاضر موجود است امکان پذیر خواهد بود.

این قابلیت جدید واتس اپ، دقیقا مانند سایر ویژگی‌های اخیر آن، اکنون در حال آزمایش است. پس انتظار دیدن آن را به این زودی ها نداشته باشید. زیرا جدیدترین نسخه واتس اپ فقط برای گروه کوچکی از آزمایش کنندگان بتا در دسترس قرار گرفته است، اما از آنجایی که تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری ایجاد نشده است، پیش‌بینی می‌شود که تمام کاربران به زودی و در هفته‌های آینده به این ویژگی جدید دسترسی داشته باشند.

ویژگی‌های بعدی واتس اپ

به خاطر داشته باشید که واتس اپ همچنین ویژگی‌های جدیدی مانند بخش انجمن، تماس‌های ویدیویی ۳۲ نفره، نظرسنجی مکالمه‌ای و امکان ایجاد گروه با حداکثر ۱۰۲۴ کاربر را نیز دریافت خواهد کرد. به زودی حتی می‌توانید به خودتان پیام بدهید و بخشی مانند صندوق ذخیره تلگرام داشته باشید.

به گفته GizChina، واتس اپ اخیرا ویژگی‌های جدید زیادی را عرضه کرده است و اکنون به نظر می‌رسد که به زودی می‌توانیم پیام‌هایی را برای خودمان ارسال کنیم. اگرچه شاید کمی احمقانه باشد، اما این قابلیت فوق العاده مفید است. عضویت پرمیوم، امکان ترک مخفیانه گروه و افزایش عضویت به ۱۰۰۰ نفر را دارد. خوب است که واتس اپ چرخه آپدیت‌های خود را سرعت بخشیده است.

یک قابلیت ساده و در عین حال فوق‌العاده مفید در آزمایش این سرویس است. همانطور که از نام این ویژگی مشخص است، آزمایش کنندگان بتا نسخه ۲.۲۲.۲۴.۲ واتس اپ برای اندروید و نسخه ۲۲.۲۳.0.۷۰ برای iOS می‌توانند به خود پیام ارسال کنند. این قابلیت در حال حاضر امکان پذیر است، اما به مراحل بسیار زمان بری نیاز دارد.

ویژگی‌های بعدی واتس اپ

قطعا همه کاربران موقعیت‌هایی مشابه این را تجربه کرده‌اند. بسیاری هستند که لینکی را از طریق پیامک یا ایمیل ارسال می‌کنند زیرا نتوانسته‌اند آن را به خاطر بسپارند یا سریع آن را ذخیره کنند. آیا تا به حال در مورد به اشتراک گذاری فایل‌ها یا یادداشت‌ها با خودتان فکر کرده‌اید؟ به طوری که در صورت استفاده مکرر از WhatsApp در چندین دستگاه، بتوانید به آن‌ها راحت‌تر دسترسی پیدا کنید؟ این قابلیت به زودی امکان پذیر خواهد شد. در واقع این ویژگی در حال حاضر برای برخی از کاربران در دسترس است و نشان می‌دهد که عرضه عمومی آن قریب الوقوع است.

برای دسترسی به آن کافی است به لیست گفتگو یا لیست مخاطبین خود بروید. اگر قبلا این کار را نکرده‌اید، باید از بخش مخاطبین برای شروع مکالمه با خودتان استفاده کنید. اگر قبلا با خود مکالمه‌ای را شروع کرده‌اید، یافتن آن در لیست گفتگوها آسان خواهد بود. این قابلیت تنها موردی است که با عنوان “به خودتان پیام دهید در رقیب اصلی واتس اپ یعنی iMessage دیده شده است و روی هر آیفون به صورت پیشفرض نصب شده است. مدیر عامل متا، مارک زاکربرگ، اخیرا گفته است که در مقایسه با اپل، واتس اپ به مراتب خصوصی‌تر و ایمن‌تر است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان