حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدید ترین رندر Mate 50 به جزئيات متفاوتی اشاره دارد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، هواوی

پرچمدار بعدی سری میت هواوی، یعنی میت 50، به احتمال قوی امسال حضور با شکوه خود را نشان خواهد داد. هوآوی که یکی از سازندگان برتر فناوری چینی است، هر سال دو پرچمدار را روانه بازار می کند اما در سال 2020 این زنجیره از هم پاشید و این شرکت تنها سری هواوی P50 را در بین مصرف کنندگان معرفی کرد که در طول سال 2022 در بازارهای جهانی گسترش خواهد یافت. به هر صورت رندر جدید هوآوی Mate 50 اینجاست و بیایید فرصت نگاه کردن به آن را از دست ندهیم!

 

 

از سال 2019، هواوی به دلیل تحریم‌های ایالات متحده با مشکلات زیادی روبرو بوده است، تحریم‌هایی که سازنده فناوری چینی را از دسترسی به قطعات و خدمات مورد نیاز منع می‌کند.

در ابتدا هواوی P50 تنها در میان کاربران چینی عرضه شد اما در ادامه در بازار جهانی نیز شاهد این دستگاه بودیم. در این میان اما، با نزدیک شدن به فصل بهار، افشاگری ها و اخبار هیجان انگیز برای سری Mate 50 آینده، همچنان در پلتفرم های آنلاین بیشتر و بیشتر می شود.

بنابراین پس از مدتی، خالق مشهور مدل های مفهومی، یعنی HoiINDI، مجموعه جدیدی از رندر های مفهومی Huawei Mate 50 را ساخته است که نوع نمایشگر جدیدی را برای این پرچمدار آینده نشان می دهد. جالب است بدانید که اکثر رندر های مطرح پیشین این دستگاه نیز توسط همین شخص منتشر شده بودند.

رندر Mate 50

بیایید به این رندر ها نگاه کنیم

بیایید بررسی رندر مفهومی Huawei Mate 50 را از جلو شروع کنیم، این دستگاه در جلو دارای یک سیستم دوربین سوراخ مرکزی جدید است که با مدل قبلی خود متفاوت است. زیرا Mate 40 دارای یک سیستم دوربین به شکل کپسولی است که از سنسور های مختلفی از جمله دوربین حرکتی و دوربین سلفی تشکیل شده است.

این صفحه نمایش دارای لبه های خمیده ای شبیه به هواوی P50 است. طرفین نیز دارای ورودی های فیزیکی متفاوتی هستند، اما در قسمت پشتی دارای سیستم دوربینی شبیه به هواوی میت 40 است.

در مورد شکل ماژول دوربین اصلی، رندر مفهومی Huawei Mate 50 یک دایره متشکل از سه دوربین و دو فلش LED را نشان می دهد. این ترکیب خوبی از چینش لنز است که در واقع باید احتمالاً نسخه استاندارد باشد که برای ماژول دوربین منطقی به نظر می رسد.

به طور کلی طراحی همان منحصر به فرد سری میت است و دیدگان مصرف کنندگان را به خود جذب می کند.

رندر Mate 50

مشخصات هوآوی میت 50

در حال حاضر، هواوی اطلاعات مهمی را در رابطه با عرضه هواوی میت 50 تایید نکرده است، اما گزارش ها نشان می‌دهد که مطمئناً یک گوشی جدید میت در سال جاری عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر، منابع همچنین نشان می‌دهند که هواوی میت 50 به سیستم سنتی تجهیز به دو پردازنده مجهز خواهد شد، مدل‌های اولیه Kirin 9000 خواهند داشت، اما مدل‌های بعدی دارای چیپست‌ های کوالکام از سری اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهند بود. با این حال، مدل‌های اولیه ممکن است فقط از اتصال 4G برخوردار باشند.

هنوز اطلاعات بیشتری در دست نیست اما شما علاقه مندان به اخبار مربوطه را به محض انتشار اطلاعات بیشتر، در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

 

برای من این موضوع که هر بار رندر های سری میت 50 تغییر می‌کنند، نشان از عدم اطلاع افشاگران از طراحی قطعی این سری دارد. من که میپسندم طراحی های بی بدیل سری میت هوآوی که همیشه زبانزد بوده است حداقل تا حوالی روز های معرفی در هاله‌ای از ابهام باشد؛ شما چطور؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام من به شخصه همیشه نسبت به گوشی های برند دیگه بیشتر منتظر رونمایی گوشیهای هواوی بودمو هستم، یکی از دلایلش اینه که گوشیهاش همیشه جذابیت دارن و تکراری نیستن، البته خب برندهای دیگه هم خوب عمل کردن از لحاظ طراحی ولی گفتم نطر من هواوی طراحی کلیش بهتره،در مورد این گوشی هم همینطوره، بی صبرانه منتظر رونماییش هستم، ولی تو خبر گفته شده با دو تراشه مختلف وارد بازار میشن، سری اول با کایرین9000 وارد بازار میشن و سری دوم که مطمعنأ با اسنپ دراگون، ولی تعجب من اینه که این خبر گفته سری اول شاید 4جی باشن که بعید میدونم کایرین 9000 4جی باشه حتما 5جی هستش ولی سری اسنپ که حتما 4جی هستش، حال باید منتطر خبرهای بیشتر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری