حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی دوربین هواوی Mate 50 احتمالا به این صورت است

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | رندر، شایعات، هواوی

گوشی های پرچمدار سری P هواوی امسال طراحی خیره کننده ای داشتند. طراحی خانواده Huawei P50 جسور و یکتا بود. با این حال من عموما طراحی سری Mate را در نسل های قبلی بهتر از سری P می دانستم. به نظر می رسد که امسال اشتراکات طراحی این دو خانواده بیشتر خواهد بود. البته این بر اساس شایعه جدیدی است که امروز منتشر شد و یک رندر منتسب به هواوی میت ۵۰ به ما نشان می دهد. بر اساس این شاعه طراحی دوربین هواوی Mate 50 احتمالا به این صورت است.

طراحی دوربین هواوی Mate 50

طراحی احتمالی هواوی میت ۵۰

طراحی احتمالی هواوی میت ۵۰

این طراحی در حقیقت همان طراحی دوربین هواوی P50 است. هواوی به این طراحی عنوان حلقه دوگانه یا Dual Ring را داده بود. در این رندر غیررسمی اینطور تصور شده که همان طراحی قاب دوربین هواوی پی ۵۰ را درون یک دایره و وسط قاب پشتی هواوی میت ۵۰ قرار خواهند داد.

هر چند به نظر من این طراحی برای Mate 50 هواوی کمی دور از ذهن است و شخصا انتظار طراحی یکتاتری دارم که در ادامه الگو طراحی سری Mate باشد؛ اما با این حال دیدن این تصور خیلی خالی از لطف نبود. دایره بزرگ وسطی شامل لوگو Leica هم هست. این نشان می دهد که طراح این رندر امیدوار به همکاری ادامه دار بین هواوی و Leica است. همکاری که تمام شده بود و با دیدن آن در هواوی P50 یک غافلگیری جذاب داشتیم.

درباره مشخصات پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۲۱ هواوی اطلاعات موثقی در دست نیست و همه چیز پیرامون حدسیات می چرخد. اگر در شرایط عادی و خارج از تحریم بودیم هم انتظار داشتیم جایی اواسط پاییز شاهد معرفی آن باشیم اما از آن جا که شرایط عادی نیست و امسال تراشه پرچمدار جدید Kirin هم در شهریور ماه معرفی نمی شود، شاید تاخیر این گوشی را داشته باشیم.

نظر شما چیست؟ این طراحی برای Mate 50 جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

زیبا نیست… خالص نیست و کاربردی هم چیده نشده… بنابراین فکر میکنم اینشکلی نباشه…

🤢🤕🤮
این دیگه چه طرحیه؟

باورت میشه هنوز دارم تو اون پست لایک میخورم🤕🤕
۵۱۰ تا لایک دادن😨😨

Mahdi

اینکه شد همون پی۵۰😕😕فقط کادرشو گذاشتن وسط دایره🤕🤕

ali karimi

سلام، زیاد باحال نیستش مثلا راحی میت 50 خیلی بهتره، یا آنر مجیک بخصوص نسخه بالاترش، میت 40 هم قشنگ بود ولی اینبار یجورایی ضایع هستش، فقط بازم دوربین هاش عالی باشن اشکال نداره، البته قبلا گفته شده که دیگه با لایکا همکاری نمیکنه ولی خدا کنه اینطور نباشه و بازم باهم کار کنن، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)