حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 6a احتمالا در اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱، گوگل از دو گوشی پرچمدار جدید خود با نام های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو با تراشه تنسور رونمایی کرد. شایعات حاکی از آن است که این غول فناوری در چند ماه آینده از یک گوشی دیگر با تراشه Tensor رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه با نام پیکسل 6a به دست کاربران برسد. در حال حاضر Max Jambor اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی احتمالی محصول آینده گوگل را فاش کرده است.

نیروی پیکسل 6a توسط تراشه تنسور تأمین خواهد شد

بر اساس گفته های افشاگر معروف اطلاعات، یعنی Max Jambor، گوگل پیکسل 6a در می ماه ۲۰۲۲ (اواسط اردیبهشت یا اوایل خرداد ۱۴۰۱) رونمایی خواهد شد. اگر به خاطر داشته باشید Pixel 5a در آگوست ۲۰۲۱ معرفی شد. Pixel 4a نیز در آگوست ۲۰۲۰ رونمایی شده بود. پیکسل 3a اما در جریان رویداد Google I/O در ماه می ۲۰۱۹ معرفی شد. بنابراین انتظار می‌رود جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت نیز در جریان Google I/O در ماه می ۲۰۲۲ رونمایی شود.

رندر گوگل پیکسل 6a

گزارش‌های اخیر نشان داده است که دوربین اصلی موجود در قاب پشتی Google Pixel 6A شامل یک سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی سونی IMX363 است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ و در تلفن‌های پیکسل در دسترس قرار گرفت. دوربین اولترا واید نیز از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX386 استفاده خواهد کرد. ادعا می‌شود که دوربین سلفی این دستگاه نیز رزولوشنی ۸ مگاپیکسلی داشته و از سنسور IMX355 بهره مند است.

با آنکه گزارش های گذشته ادعا می‌کردند که پیکسل 6a با تراشه اسنپدراگون 778G عرضه خواهد شد، اما گزارش جدید GizmoChina مدعی است که این دستگاه از همان تراشه Tensor GS101 بهره مند خواهد بود. رندر های Pixel 6a نشان داده است که این دستگاه از یک پانچ هول در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین سلفی بهره می‌برد. همچنین نمایشگر این دستگاه از نوع OLED بوده و سنسور اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. طراحی قاب پشتی شبیه سایر دستگاه های سری Pixel 6 است. و دو لنز دوربین (اصلی و اولترا واید) در ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود.

طراحی Pixel 6a گوگل مشابه سری پیکسل ۶ خواهد بود

نظر شما درباره عضو جدید مقرون به صرفه سری پیکسل ۶ چیست؟ آیا این دستگاه مطابق انتظار با نام Pixel 6a معرفی خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی