حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل به دنبال پذیرش پرداخت با رمزارز ها در Google Pay است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز، گوگل

شاید این اسم را قبلا نشنیده باشید، اما Google Pay یک سرویس پرداخت دیجیتال، متعلق به گوگل است که در بازار هایی مانند هند محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. و اکنون غول جست‌وجو در حال برنامه‌ریزی است تا با افزودن ویژگی‌ هایی مانند پرداخت‌ به کمک کریپتو و رمزارز ها، آن را جذاب‌تر کند. عملیاتی شدن ابن موضوع میتواند موجب رشد قابل توجه بازار رمزارز ها شود.

 

 

به نقل از منبع در گزارش جدید بلومبرگ، رئیس بازرگانی گوگل، بیل رِیدی، اظهار داشت که گوگل، آرنولد گلدبرگ، مدیر سابق پی پال را به عنوان بخشی از تمایل گسترده این شرکت به سمت ورود به خدمات نوین مالی، از جمله کریپتو، استخدام کرده است. آرنولد گلدبرگ به عنوان معاون رئیس کل و مدیر کل برای پرداخت ها و تلاش های بازار های نوظهور استخدام شده است. ابتکاری که گوگل آن را Next Billion Users یا NBU می نامد.

تا کنون، گوگل برنامه های خود را برای گنجاندن پشتیبانی از پرداخت های رمزنگاری شده در برنامه کیف پول دیجیتال خود را تایید نکرده است. با این حال، مقام جدید گوگل اظهار داشت که “بازار رمزارز ها چیزی است که ما به آن توجه زیادی می کنیم. همانطور که تقاضای کاربران و تقاضای تاجران تکامل می یابد، ما نیز با آن تکامل خواهیم یافت”.

این نشان می دهد که اگر بازار کریپتو با رشد و ورود صنایع مختلف، متحول شود و تقاضا برای این حوزه نوظهور افزایش یابد، ممکن است شاهد گنجاندن این ویژگی در کیف پول آینده خود باشیم.

گوگل به دنبال پذیرش پرداخت با رمزارز ها

وی همچنین فاش کرد که گوگل به زودی ویژگی های بیشتری را به Google Pay اضافه می کند تا آن را به یک “کیف پول دیجیتال جامع تر” تبدیل کند. برخی از این ویژگی‌ های آینده شامل پشتیبانی بلیط دیجیتال، گذرنامه‌ های هواپیمایی و پاسپورت واکسن است.

این تلاش‌ های جدید پس از آن صورت می‌گیرد که گوگل برنامه‌ های خود را برای افزودن حساب‌ های بانکی به برنامه پرداخت خود متوقف کرد. این پروژه شامل اصلاح برنامه بود که به کاربران امکان می داد برای حساب های چک و پس انداز “Plex” از 11 بانک درخواست دهند، اما غول جستجو آن را در اکتبر 2021 کنار گذاشت.

 

هر روز زمزمه های بیشتری از نزدیک شدن شرکت های بزرگ فناوری به دنیای جذاب رمزارز ها شنیده می‌شود. از نظر من اگر این حوزه بتواند برای دنیای امروز ایجاد نیاز کند، موفقیت آن بسیار محتمل خواهد بود. کسی چه می‌داند، ممکن است در آینده شاهد روزی باشیم که دیگر کارت های بانکی متداول نیز کم‌ مصرف باشند. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری