حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واریز پول اشتباهی گوگل برای برخی کاربران Google Pay – برخی موارد تا ۱۰۰۰ دلار

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

اگر حساب Google Pay دارید، همین حالا موجودی حساب خود را چک کنید. ممکن است گوگل به طور تصادفی مقداری اعتبار رایگان به شما داده باشد! به گزارش تعدادی از کاربران، واریز پول اشتباهی گوگل برای برخی کاربران Google Pay انجام شده است. مبلغ این پرداختی اشتباه در برخی موارد تا ۱۰۰۰ دلار بوده و گوگل می‌گوید اگر آن را خرج کرده‌اید، باشد برای خودتان!

واریز پول اشتباهی گوگل برای برخی کاربران Google Pay

کاربران Google Pay با یک تراکنش غیرمنتظره غافلگیر شدند، تراکنشی از سوی گوگل برای کاربران عادی! یکی از آن کاربران خوش شانس، میشال رحمان روزنامه نگار آزاد بود که می‌گوید 46 دلار به حساب گوگل پی وی واریز شده است. به گفته او، این پرداخت همراه با پیامی بود که بیان می‌کرد برای “dogfooding the Google Pay Remittance experience” بوده است.

اصطلاح Dogfooding به فرآیندی اشاره دارد که در آن کارمندان رسمی گوگل، نرم‌افزار منتشر نشده‌ای را آزمایش می‌کنند. در مقابل، شرکت به آنها هزینه‌ای با این عنوان ارائه می‌کند. در نتیجه، این پرداختی فقط برای کارمندان Google انجام می‌شود.

با این حال رحمان تنها کسی نبود که مبلغی را در گوگل پی خود دریافت می کرد. کاربران زیادی در Reddit ادعا می‌کنند مبلغی بین چند دلار تا صدها دلار دریافت کرده‌اند. حتی یکی از کاربران ادعا می‌کند که مبلغی اضافی بیش از ۱۰۰۰ دلار را در حساب خود می‌بیند.

این احتمالا یک باگ بوده که منجر به پرداخت‌های غیرمنتظره شده است. گوگل در پیامی به این کاربران گفته است:

شما این ایمیل را دریافت کردید، زیرا یک اعتبار نقدی ناخواسته به حساب Google Pay شما واریز شد. مشکل از آن زمان حل شده و در صورت امکان اعتبار از حساب شما کسر است. اگر توانستیم مبلغ اشتباهی را برگردانیم، این تراکنش در حساب شما مشخص شده است. اگر نتوانستیم اعتبار را کسر کنیم، این پول مال شماست. هیچ اقدام دیگری لازم نیست. برای هرگونه ناهماهنگی عذر می طلبیم.

این به این معنی است که اگر قبل از اینکه Google بتواند آن را پس بگیرد، پول را خرج کرده یا منتقل کرده اید، می توانید پول را نگه دارید!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)