حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی وان پلاس ۱۰ پرو را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، وان‌پلاس

سه شنبه هفته پیش بود که گوشی OnePlus 10 Pro با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رسما معرفی شد. این گوشی در جین ارایه شده و اولین بار آن تنها در یک ثانیه فروخته شد که گواهی بر محبوبیت بسیار زیاد آن در چین است. اگر دوست دارید ببینید درون این گوشی چه خبر است می توانید در این مطلب ترنجی کالبدشکافی وان پلاس ۱۰ پرو را تماشا کنید. جایی که وارد گوشی پرچمدار ۲۰۲۲ وان پلاس می شویم.

کالبدشکافی وان پلاس ۱۰ پرو

در حالی که طراحی منحصربه‌فرد اما آشنای وان پلاس ۱۰ از بیرون مدتی است که مورد توجه قرار گرفته است، همه ما می‌دانیم که این داخل گوشی است که در عملکرد اهمیت دارد. خب یک ویدیوی کالبدشکافی به ما اجازه می‌دهد تا به آن نگاه کنیم.

 

 

طبق معمول ویدیو با برداشتن پنل پشتی شروع می شود. جنس آن شیشه است، اما به راحتی می توان آن را با نوعی پلاستیک درجه یک اشتباه گرفت، زیرا روکش مات و بافت مانند دارد. کمی تلاش با تفنگ حرارتی، چسب پنل را به راحتی از بین می برد و اولین نگاه را به درون گوشی پرچمدار وان پلاس ارائه می کند.

بلافاصله مقداری از اجزای انتقال حرارت گسترده را که در دستگاه استفاده شده اند، مشاهده خواهید کرد که اولین آن ها یک لایه گرافیتی بزرگ است و سیم پیچ شارژ بی سیم را نیز نگه می دارد. وان پلاس می گوید که 10 پرو دارای صفحه خنک کننده 34119.052 میلی متر مربعی است که بزرگترین صفحه خنک کننده تا به حال در هر دستگاه وان پلاس است.

ماژول دوربین وان پلاس ۱۰ پرو

ماژول دوربین وان پلاس ۱۰ پرو

در مرحله بعد، بخش هایی را می بینید که تجربه تصویربرداری را ممکن می کنند . این دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بزرگ است! دوربین اصلی با یک تله فوتو 8 مگاپیکسلی که یک کانکتور مشترک دارند در کنار یک سنسور مستقل 50 مگاپیکسلی فوق عریض قرار دارند.

در حالی که ماژول دوربین بزرگ با حسگرهای بزرگ آن توجیه می شود اما طراحی فلاش بیشتر یک حقه است. هیچ فلاش حلقه ای، آنطور که تصور می شود وجود ندارد و شما فقط یک مدل معمولی فلاش دوگانه دارید.

وان پلاس ۱۰ پرو با Snapdragon 8 Gen 1 در چین رسما معرفی شد

 

دانلود تصاویر زمینه وان پلاس ۱۰ پرو با کیفیت FHD

مادربرد وان پلاس ۱۰ پرو دارای رم LPDDR5، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 و حافظه داخلی UFS 3.1 است که بیشتر آنها با خمیر حرارتی پوشیده شده است. این باتری دارای طراحی دو سلولی است و هر سلول ظرفیتی در حدود 2500 میلی آمپر ساعت دارد. یک محفظه بخار نیز در زیر باتری و مادربرد وجود دارد تا به خنک شدن کمک کند.

در مجموع PBKreviews امتیاز ۶ از ۱۰ را از نظر قابلیت تعمیر به OnePlus 10 Pro داده است، که چیز خاصی نیست اما با استانداردهای امروزی خیلی بد هم نیست.

نظر شما چیست؟ فضای داخلی وان پلاس ۱۰ پرو را چطور دیدید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)