حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید 300 میلیون گوشی توسط سامسونگ در سال 2021 علی‌رغم عملکرد ضعیف سری S21

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، سامسونگ

بر اساس گزارشات به دست آمده اخیر، با وجود تولید بیش از 300 میلیون گوشی هوشمند، سامسونگ هدف سال 2021 خود را برای تعداد گوشی های هوشمند عرضه شده از دست داده است و دلایل متعددی برای آن وجود دارد که یکی از آنها عملکرد ضعیف سری گلکسی S21 است.

 

 

از مجموع 300 میلیون گوشی تولید شده، سامسونگ کمتر از 240 میلیون دستگاه تولید کرده است، در حالی که تولید بقیه این آمار توسط شرکایی مانند Wintech و Huaqin انجام می شود.

از این تعداد 300 میلیونی، حدود 25 میلیون عدد متعلق به سری گلکسی اس 21 بود که به طور کلی با سری اس 20 مطابقت دارد(علیرغم وخامت اوضاع سال 2020). ناگفته نماند که با توجه به عدم معرفی و عرضه سری نوت سامسونگ در سال 2021 سری گلکسی اس 21 با هیچ رقابت داخلی از سوی سری نوت نیز مواجه نشد و در این سال هیچ رقابت داخلی وجود نداشت. قابل توجه است که نسل های قبلی سری اس بین 35 تا 40 میلیون دستگاه تولید می‌شدند.

در این حال، نمی‌توانیم عوامل دیگری را که به این اهداف از دست رفته دامن زدند نادیده بگیریم، مانند بحران کووید 19 در ویتنام، جایی که سامسونگ بخش بزرگی از ظرفیت تولید خود را در آنجا در اختیار نداشت و تاثیر مشکل کمبود تراشه‌ های جهانی را هم نباید فراموش کرد.

تولید 300 میلیون گوشی توسط سامسونگ در سال 2021

تولید 300 میلیون گوشی توسط سامسونگ در سال 2021

 

به نقل از منبع بخش عمده فروش سامسونگ از میان رده های سری گلکسی A و M حاصل می شود و جالب این است که این گزارش چیزی در مورد سری های Fold و Flip که بر اساس تحلیل های دیگر در حال حاضر در بخش خود عالی عمل می کنند، نگفته است.

برنامه فروش گوشی سامسونگ در سال ٢٠٢٢: ٣٣٠ میلیون دستگاه و ۵٢ مدل

با نگاهی به آینده، گویا سامسونگ قصد دارد در سال جاری به تولید 334 میلیون دستگاه بپردازد که 285 میلیون دستگاه تولید داخلی خود این شرکت و بقیه به کارخانه های شخص ثالث واگذار می‌شود.

 

به نظر شما سامسونگ به اهداف خود در سال جاری دست میابد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Reza1992

سلام دوستان یه راهنمایی میخاستم
از بین گوشی oneplus nord ce 5g و
realme gt master edition
کدوم رو صلاح میدونین؟؟؟

Mahdi

من باشم وانپلاس نورد ۲ فایوجی میگیرم قیمتش همینه و چیپستش پرچمداره اینا میانرده هستن

Mahdi

اگه هم بین اینا اصرار داری من بیشتر نظرم رو ریلمی هست چیپستش قویتره و طراحیش هم جالبتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری