حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه فروش گوشی سامسونگ در سال ٢٠٢٢: ٣٣٠ میلیون دستگاه و ۵٢ مدل

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تجاری، سامسونگ

سامسونگ برندی پیشرو در بازار گوشی‌های هوشمند است. این برند کره‌ای، همچنان صدر جدول فروش گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد. سامسونگ برای سال آینده، برنامه‌های متنوع و بزرگی دارد. به طوری که برنامه فروش گوشی سامسونگ، در حدود بالایی پیش بینی شده است.

برنامه فروش گوشی سامسونگ در سال آینده: ٣٣٠ میلیون دستگاه

چندی پیش جدول فروش گوشی در فصل سوم سال ٢٠٢١ منتشر شد و سامسونگ در آن صدرنشین بود.

 

آمار فروش گوشی هوشمند در فصل سوم ٢٠٢١: سقوط شیائومی به رتبه سوم!

 

به نقل از GizChina، منابع محلی نزدیک به سامسونگ، از برخی برنامه‌های سامسونگ برای سال آینده خبر داده‌اند. ظاهراً کره‌ای‌ها بر روی فروش زیاد در سال آینده، حساب خاصی کرده‌اند. علی رغم کمبود قطعات و بحران‌های این چنینی، این کمپانی در نظر دارد تا میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود را طی سال ٢٠٢٢ میلادی افزایش دهد. به گفته همان منابع مورد اشاره، سامسونگ حدود ٣٣۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را طی سال آینده میلادی روانه بازار خواهد کرد. از این تعداد، حدود ٢٨۵ میلیون دستگاه توسط خود سامسونگ تولید خواهد شد. ۴٩ میلیون دستگاه گوشی باقی مانده نیز توسط کارخانه‌های تولید شخص ثالث به تولید انبوه می‌رسد.

از مجموع این خیل عظیم از دستگاه‌های آینده سامسونگ، حدود ۵۴ میلیون دستگاه گوشی از سری Galaxy S به دست مشتریان خواهد رسید. این نشان می‌دهد که سامسونگ می‌خواهد با عرضه سری Galaxy S22 و نسخه FE گلکسی S21، سهم گسترده‌ای از بازار را از آن خود است. از این تعداد، ١۴ میلیون دستگاه Galaxy S22، ٨ میلیون دستگاه گلکسی اس ٢٢ پلاس و ١١ میلیون دستگاه گلکسی اس ٢٢ اولترا در برنامه سامسونگ جای خواهد داشت.

همچنین سامسونگ به زودی تولید گوشی‌های سری Galaxy Z خود با نمایشگر منعطف را افزایش خواهد داد. مجموع دستگاه‌های عرضه شده مطابق با برنامه ریزی‌های سامسونگ، به حدود ١٣ میلیون دستگاه افزایش می‌یابد. در همین راستا، ۴ میلیون دستگاه از سری Galaxy Z Fold و ٩ میلیون دستگاه از سری Galaxy Z Flip به فروش می‌رسد. گفتنی است که سامسونگ در سال آینده حدود ١٧۶ میلیون دستگاه گوشی را در رده پایین‌تر و اقتصادی عرضه می‌کند. تولید گوشی‌های میان رده نیز به میزان ٩١ میلیون دستگاه هدف و گذاری شده است. در نتیجه تمام این حرف‌ها، احتمال این که سامسونگ از سال ٢٠١٧ بالأخره بتواند بیش از ٣٠٠ میلیون دستگاه بفروشد، افزایش می‌یابد.

رونمایی از ۵٢ دستگاه سامسونگ در سال آینده

دو گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 پر فروش‌ترین گوشی‌های هوشمند منعطف بازار هستند. رقم فروش این دو دستگاه در کره جنوبی از مرز ١ میلیون دستگاه فراتر رفته است. بر اساس گزارشات، هدف فروش سامسونگ قصد دارد تا در این نسل از گوشی‌های منعطف خود، ٧ میلیون دستگاه را به فروش برساند. اکنون به نظر می‌رسد که سامسونگ اهداف بالاتری را برای فروش گوشی‌های منعطف خود در سال آینده میلادی تعیین کرده است.

بر اساس گزارش TheElec، خط تولید گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال ٢٠٢٢ میلادی، از ۵٢ مدل گوشی مختلف تشکیل می‌شود. هدف سامسونگ، تولید تقریباً ١٠ میلیون دستگاه گوشی هوشمند از سری‌های Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 در سه ماهه چهارم سال ٢٠٢٢ است. سامسونگ همچنان به بهبود مشخصات و دوام و طراحی این گوشی‌ها ادامه می‌دهد. در ادامه این گزارش، گفته شده است که سامسونگ حدود ٣٨ میلیون دستگاه از سری Galaxy S22 به فروش می‌رساند.

از سوی دیگر، بیش از ٩ میلیون دستگاه Galaxy S21 FE راهی بازار جهانی خواهد شد. نسل جدید سری Galaxy A که از Galaxy A13، گلکسی A33 و گلکسی A53 تشکیل می‌شود نیز حدود ٧٨ میلیون دستگاه می‌فروشد. سامسونگ هم اکنون بزرگ‌ترین طرفدار تولید گوشی‌های هوشمند منعطف است. این کمپانی تاکنون سه نسل از گوشی‌های منعطف خود را معرفی کرده است. با معرفی دو گوشی Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 این کمپانی قیمت گوشی‌های منعطف خود، قیمت آن‌ها را به طور چشمگیری نسبت به قبل کاهش داد. در کل، این‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ برنامه فروش گوشی در سال ٢٠٢٢ را به صورت جدی دنبال می‌کند. اما باید دید که آیا کره‌ای‌ها می‌توانند با وجود بحران‌های مختلف، به هدف خود دست پیدا کنند یا خیر.

نظر شما در مورد این برنامه فروش سامسونگ در سال ٢٠٢٢ چیست؟ آیا برنامه فروش سامسونگ و رویکرد آن را برای سال آینده می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️