حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ انتظار فروش بالایی از سری گلکسی S21 ندارد!

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

به نظر می رسد علی رغم کاهش قیمت پرچمداران جدید شرکت سامسونگ اما این شرکت خیلی به فروش سری گلکسی S21 امیدوار نیست! شرکت کره ای میزان فروش سری جدید گلکسی را 26 میلیون دستگاه در سال 2021 تخمین زده است.

میزان فروش سری گلکسی S21 :

گفته می شود سامسونگ انتظار فروش 26 میلیون دستگاه از پرچمداران جدیدش را دارد، دقیقا به میزان فروش سال گذشته سری گلکسی S20 که انتظارات را برآورده نکرد.

سری گلکسی S21 نسبت به پرچمداران سال گذشته شرکت سامسونگ پیشرفت های خوبی در زمینه های مختلف داشتند به خصوص مدل گلکسی S21 Ultra اما سامسونگ سیاست کاهش قیمت را نسبت به پرچمداران سال قبل برای آن ها در نظر گرفت تا شاید بتواند میزان فروش آن ها را افزایش دهد.

سامسونگ گلکسی S21

ادعای رسانه کره ای :

رسانه خبری کره ای The Elec که معمولا اخبار مربوط به شرکت سامسونگ را به خوبی پوشش می دهد، در تازه ترین خبرش ادعا کرده است که سامسونگ تخمین می زند 26 میلیون دستگاه از پرچمدار جدیدش را بتواند به فروش برساند، درست به مانند سال قبل، نکته آنجایی جالب می شود که این موضوع را در نظر بگیریم که قیمت پرچمداران جدید نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

The Elec پیش بینی می کند تخمینی که سامسونگ برای میزان فروش محصول جدیدش درنظر گرفته است به دلیل مسایل و تاثیرات ویروس کرونا بر وضعیت زندگی و اقتصادی مردم جهان نشات می گیرد و به همین دلیل است که این شرکت کره ای تنها به دستیابی هدف سال گذشته خود بسنده کرده است.

نخستین نگاه ترنجی به گلکسی اس ۲۱

پیش بینی رشد فروش مدل گلکسی S21 Ultra توسط سامسونگ :

سامسونگ پیش بینی می کند که 10 میلیون دستگاه گلکسی S21 و 8 میلیون دستگاه از هر یک از مدل های گلکسی S21 Plus و گلکسی S21 Ultra بتواند در سال 2021 به فروش برساند. تخمین فروش 8 میلیون دستگاه گلکسی S21 Ultra بسیار بیشتر از تعداد فروش مدل گلکسی S20 Ultra در سال 2020 است که نشان می دهد سامسونگ حساب ویژه ای بر روی فروش این مدل در سال 2021 باز کرده است.

خلاصه مراسم معرفی گلکسی اس ۲۱

به هرحال سیاست کاهش قیمت پرچمدار جدید سامسونگ در نهایت به سود کاربران تمام خواهد شد و آن ها می توانند با قیمت کمتری گوشی موردنظرشان را خریداری کنند. باید منتظر ماند که آیا سامسونگ می تواند به میزان فروش 26 میلیون عددی پرچمداران جدیدش دست یابد یا خیر. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمتش خوبه فقط چرا s21پلاستیکیه 👻😢

Milad7

واقعا کسی که اس 20 داره اصلا ترغیب به خرید نمیشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی