حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت های شارژر و باتری بلک شارک 5 مشخص شد: باتری 4650 میلی‌ آمپری

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

این روز ها ساعات پرکاری برای بلک شارک است. این شرکت پس از شایعات فراوان قابلیت های شارژ سریع و باتری بلک شارک 5 را تایید کرده است. بلک شارک از سری گوشی های هوشمند Black Shark 5 در دهم فروردین ماه در چین رونمایی خواهد کرد. لیست Geekbench بلک شارک 5 و بلک شارک 5 پرو نشان می‌دهد که آنها به ترتیب از چیپست های اسنپدراگون 870 و اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می کنند. با ترنجی با بررسی قابلیت های باتری و شارژر این خانواده همراه باشید.

قابلیت های شارژر و باتری بلک شارک 5 مشخص شد: باتری 4650 میلی‌ آمپری

باتری بلک شارک 5 حجم 4650 میلی آمپری دارد

همانطور که در پوستر این شرکت مشاهده می‌شود، خط تولید Black Shark 5 با باتری 4650 میلی آمپر ساعتی همراه می‌شود. به نظر می رسد که Black Shark 5 و 5 Pro ممکن است دارای باتری هم اندازه باشند. همچنین انتظار می رود هر دو دستگاه از شارژ سریع 120 واتی مرسوم گوشی های پرچمدار شیائومی پشتیبانی کنند. 

خانواده بلک شارک 5 مجهز به دکمه های فیزیکی مخصوص برای بازی خواهد بود. این شرکت همچنین فاش کرد که سری Black Shark 5 از نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز پشتیبانی می‌کند و سرعت پاسخ لمسی را 15 درصد نسبت به نسل های گذشته بهبود می‌بخشد.

گزارش‌ های گذشته ادعا کرده‌اند که Black Shark 5 و 5 Pro دارای یک پنل 6.67 اینچی آمولد هستند که وضوح +Full HD و نرخ رفرش 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت درون صفحه را ارائه می‌دهد. انتظار می رود Black Shark 5 Pro با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. برای عکاسی نیز ممکن است یک ماژول دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 13 مگاپیکسلی در این دستگاه موجود باشد.

از سوی دیگر، بلک شارک 5 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد +Full HD و 120 هرتزی است که با اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر یکپارچه شده است. این دستگاه به 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. همچنین ممکن است یک ماژول دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 13 مگاپیکسلی را در خود جای دهد.

 

به نقل از منبع، شایعات هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این دو مدل منتشر نکرده‌اند. بنابراین باید تا روز معرفی یا حداقل نزدیک ان صبر کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری