حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک شارک ۵ به زودی با تراشه Snapdragon 888 Plus رونمایی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

بلک شارک، یک زیر مجموعه شناخته شده از شیائومی است. این کمپانی، گوشی‌های گیمینگ شیائومی را ارائه می‌کند. البته که طراحی، رابط کاربری و اکسسوری‌های اختصاصی گوشی‌های بلک شارک، محصولات این کمپانی را از دیگر محصولات شیائومی متمایز می‌کند. بنابر شایعات جدید منتشر شده، گوشی گیمینگ بلک شارک ۵ در راه است. این دستگاه، با تراشه ۵ نانومتری قدرتمند Snapdragon 888 Plus مجهز می‌شود.

گوشی گیمینگ بلک شارک ۵ به زودی با برترین تراشه کنونی کوالکام ارائه می‌شود

بلک شارک اوایل امسال از سری BlackShark 4 خود رونمایی کرد. این سری گوشی‌‌های گیمینگ بلک شارک، دارای تراشه Snapdragon 888، شارژر ١٢٠ واتی و رفرش ریت ١۴۴ هرتزی نمایشگر بودند.

 

گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ و بلک شارک ۴ پرو با شارژر ۱۲۰ وات و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رسما معرفی شدند

 

بر اساس گزارش تازه Gizmochina، سری بلک شارک ۴ پرچمداران نیمه اول این کمپانی بودند. اما اکنون که حدود ۴ ماه از رونمایی سری BlackShark 4 گذشته است، گفته می‌شود که نسل جدید گوشی‌های این کمپانی با زودی ارائه می‌شود. این اطلاعات، از سوی Digital Chat Station منتشر شده‌اند. بنابراین، می‌توان آن‌ها را تا حدود زیادی باور کرد. به گفته این افشاگر مطرح، گوشی بعدی بلک شارک به زودی با مدل نامبر KTUS-A0 ارائه می‌شود. نام این دستگاه مطرح بلک شارک، در حقیقت بلک شارک ۵ است. این دستگاه جانشین مستقیم بلک شارک ۴ خواهد بود. اما آیا جزئیات دقیقی از BlackShark 5 منتشر شده‌اند؟

باید بگوییم که بله! بر اساس گفته‌های دیجیتال چت استیشن، این گوشی تازه وارد با تراشه Snapdragon 888 Plus رونمایی می‌شود. اما این تمام ماجرا نیست. ظاهراً قرار است که BlackShark 5 از شارژر ١٠٠ واتی بهره مند باشد. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که سری BlackShark 4 مجهز به شارژری با توان ١٢٠ وات هستند. متأسفانه به جز این دو مشخصه کلیدی، نکته دیگری از سوی Digital Chat Station ذکر نشده است. اما همین دو مورد، اطلاعات کلیدی هستند. با توجه به این دو ویژگی فاش شده، در واقع BlackShark 5 یک ارتقاء جزئی نسبت به نسل قبل خود محسوب می‌شود. هرچند که می‌توان شاهد پیشرفت در بخش‌های دیگری نیز بود. اما حداقل در این دو مورد، تفاوت فاحشی را شاهد نیستیم. بلکه حتی شارژر نیز دچار پسرفت شده است!

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

برای یادآوری، سری BlackShark 4 به عنوان پرچمدار تازه وارد این کمپانی در نیمه اول امسال رونمایی شد. از مشخصات این سری، می‌توان به نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١۴۴ هرتزی و نرخ حساسیت لمسی ٧٢٠ هرتزی اشاره کرد. شایان ذکر است که این سری گوشی‌‌های گیمینگ دارای دکمه‌های حساس به فشار مخصوص بازی کردن هستند. حافظه رم LPDDR5 3200MHZ، حافظه داخلی UFS 3.1، اسنپدراگون ۸٨٨، سیستم خنک کننده مایع، جک ٣.۵ میلی متری هدفون، اسپیکر استریو، باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی و درگاه Type-C از دیگر مشخصات این سری هستند.

نظر شما در مورد ارائه بلک شارک ۵ با شارژر ضعیف‌تر چیست؟ ارتقاء از اسنپدراگون ٨٨٨ به نسخه پلاس آن کافی است؟ عملکرد BlackShark تاکنون چگونه بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

بعیده معرفی بشه

ali karimi

سلام، پس بخوای حساب کنی تو بلک شارک5فقط تنها تغییرش اسنپ دراگون 888 پلاسه وگرنه چیزجدیدی نمیتونه بهش اضافه کنه، دیگه فست شارژاز120 وات بیشتر نداریم، اابته داریم ولی اونطوری فراگیر نشده یا هنوز مجوز دریافت نکرده، صفحه که 144 هرتزه، خنک کننده مایع،رم LPDDR5, اینا همش تو نسخه 4بود دیگه بهتر از اینا وجود نداره که بزاره تو بلک شارک 5،حالا باید منتظر رونماییش باشیم تا ببینیم بجز چیپست چه برتری هایی نشبت به نسخه قبلش داره، موفق باشید

Golden Manfioda

آره راست میگی فقط تراشه از 888 به 888 پلاس تغییر داده شده شارژرش هم از مال بلک شاکر 4 ضعیفتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️