حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت EMUI 12 هواوی Mate 40 Pro و سری P40 رسماً ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، هواوی

متأسفانه هواوی طی مدت اخیر، نتوانسته بود به روزرسانی HarmonyOS 2.0 را در بازار جهانی برای محصولاتش منتشر کند. حتی در این، خبری از آپدیت نسخه جدید اندروید نشده بود! اما بالأخره، آپدیت EMUI 12 به صورت پایدار برای گوشی هواوی Mate 40 Pro و سری P40 این کمپانی ارائه شده است. این به روزرسانی، نهایی و پایدار است.

آپدیت هواوی Mate 40 Pro و سری P40

هواوی قبلاً لیست رسمی دریافت کنندگان به روزرسانی EMUI 12 را به اشتراک گذاشته بود.

 

لیست دریافت کنندگان EMUI 12 هواوی بر پایه اندروید ١١ مشخص شد: از سری Mate 10!

 

به گزارش Huawei Central، هواوی شروع به انتشار به روزرسانی پایدار EMUI 12 برای پرچمداران سری P40 و هواوی Mate 40 Pro کرده است. ابتدا به جزئیات این به روزرسانی برای سری گوشی‌‌های P40 می‌پردازیم.

به روزرسانی داغ و تازه سری هواوی P40، دارای نسخه فریمور 12.0.0.218 بوده و حجم آن، چیزی در حدود ١.٠۴ گیگابایت می‌باشد. توجه داشته باشید که عرضه این به روزرسانی مهم برای سری P40، به تازگی شروع شده است و ممکن است که برخی مناطق آن را دیرتر، و برخی آن را زودتر دریافت کنند. در این بین، Huawei Blog می‌گوید که کاربران سری P40 که هم اکنون دستگاه آن‌ها مجهز به رابط کاربری EMUI 12 است، می‌توانند با مراجعه به تنظیمات و بخش به روزرسانی نرم افزاری گوشی خود، به روزرسانی EMUI 12 بر پایه اندروید ١١ را به صورت OTA دریافت کنند.

شایان ذکر است که این نسخه از به روزرسانی EMUI 12 برای سری P40، پایدار و نهایی است. بنابراین، دیگر شاهد حضور این نسل پرچمداران در فاز بتای EMUI 12 نیستیم. رابط کاربری EMUI 12، می‌تواند به طور چشمگیری به بهینگی نرم افزاری سری P40 بیفزاید و سبب بهبود تجربه کاربری شما شود. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تا آن را حتماً نصب نمایید! اگر به یاد داشته باشید، به روزرسانی بتای EMUI 12 حدود دو ماه پیش برای سری P40 شروع به انتشار کرده بود. بنابراین، داوطلبان علاقه مند، برای دریافت به روزرسانی بتای EMUI 12 ثبت نام کردند و پس از مدتی، نسخه پایدار را نیز دریافت کردند.

پس از پرداختن به سری P40، نوبت به آپدیت EMUI 12 هواوی Mate 40 Pro می‌رسد. دیگر گوشی که به تازگی نسخه پایدار و نهایی رابط کاربری EMUI 12 را دریافت کرده است، آخرین پرچمدار کنونی از سری Mate هواوی است. این آپدیت به صورت جهانی منتشر شده و به زودی برای دستگاه شما نیز منتشر خواهد شد. اما به دلیل عرضه منطقه‌ای و سری به سری به روزرسانی‌ها، احتمال دارد که دوست شما آن را زودتر از خود شما دریافت کند!

برای مرور، باید متذکر شویم که برای نصب این به روزرسانی می‌بایست باتری شما حداقل ۵٠ درصد شارژ داشته باشد و تا در روند نصب به روزرسانی، مشکلی پیش نیاید. قبل از شروع به بارگیری و نصب به روزرسانی، از اطلاعات ضروری و مهم خود یک نسخه پشتیبان را تهیه کنید تا حتی در صورت بروز مشکل، فایل‌های شما از دست نروند.

رابط کاربری EMUI 12، جدیدترین نسل از EMUI است که هواوی آن را به صورت جهانی و به جای HarmonyOS 2.0 رونمایی کرده است. هرچند که در شرایطی، حتی می‌توان گفت که این نسخه از EMUI، ویژگی‌های بیشتری هم نسبت به HarmonyOS 2.0 دارد!

به غیر از رفع شدن باگ‌های قبلی و افزایش امنیت دستگاه‌های مجهز به EMUI 12 نسبت به قبل، این به روزرسانی سرعت و میزان روان بودن محیط کاربری را افزایش می‌دهد. همچنین فونت‌ها به صورت پیشرفته‌تر و بهتری به نمایش در می‌آیند. طراحی کارت‌ها و صفحات در EMUI 12 مینیمالیستی‌تر شده و احساس مدرنیته بیشتری را به کاربران القا می‌کند. انیمیشن‌ها نیز به صورت طبیعی نمایش داده می‌شوند تا کاربر بتواند به خوبی با دستگاه خود تعامل داشته باشد.

از دیگر تغییرات اضافه شده در آپدیت EMUI 12، می‌توان به وجود فایل‌های هوشمند، طراحی جدید نوار اعلان و اضافه شدن کنترل سنتر اختصاصی در دستگاه، ویژگی‌های جدید اتصال هوشمند میان دستگاه‌های هواوی و… اشاره کرد.

نظر شما در مورد ارائه شدن آپدیت EMUI 12 هواوی Mate 40 Pro و سری P40 در این زمان، آن هم احتمالاً با اندروید ١١ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
msr1378

کسی که سراغ هواوی رفته مثل من.
به طبع پی نداشتن امکانات گوگل و اندروید به روز را هم به تنش مالیده.
اصلاً از انتخابم پشیمان نیستم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️