حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست دریافت کنندگان EMUI 12 هواوی بر پایه اندروید ١١ مشخص شد: از سری Mate 10!

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۱، هواوی

هواوی مدت زیادی است که در بخش پشتیبانی نرم افزاری، از رقبای خود عقب مانده است. هم اکنون حتی سری پرچمدار Mate 40، همچنان به اندروید ١٠ مجهز هستند. اما یک خبر خیلی خوب داریم! لیست دریافت کنندگان آپدیت EMUI 12 بر پایه اندروید ١١ مشخص شده است. در ادامه، نگاهی به این لیست داریم.

لیست دریافت کنندگان آپدیت EMUI 12 هواوی بر پایه اندروید ١١ به صورت جهانی و پایدار

نسل جدید رابط کاربری EMUI حدوداً دو ماه قبل رونمایی شد.

 

رابط کاربری EMUI 12 هواوی رسماً معرفی شد: نسخه جهانی HarmonyOS

 

به تأیید Fonearena، در واقع رابط کاربری EMUI 12، همان نسخه جهانی HarmonyOS محسوب می‌شود. HarmonyOS خود یک رابط کاربری اختصاصی محسوب می‌شود. حال، هواوی بالأخره این رابط کاربری جذاب و مورد انتظار را برای کاربران بازار جهانی به ارمغان آورده است. بر خلاف انتظارات، هواوی بالأخره می‌تواند از نسل جدید اندروید استفاده کند!

رابط کاربری EMUI 11، بر پایه اندروید ١٠ بود. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهند که HarmonyOS نیز بر پایه اندروید ١٠ طراحی شده است. اما ما بالأخره شاهد استفاده هواوی از اندروید ١١ در رابط کاربری EMUI 12 هستیم. این نسل از EMUI، توانسته است به نسخه جدید اندروید مجهز شود. اما متأسفانه فعلاً خبری از آپدیت اندروید ١٢ برای گوشی‌های هواوی نیست. در ادامه به دلیل این امر می‌پردازیم. اما پیش از آن، بهتر است نگاهی به لیست دریافت کنندگان آپدیت EMUI 12 بیاندازیم.:

لیست دریافت کنندگان آپدیت EMUI 12

– سری میت ۴٠

– هواوی پی ۴٠ پرو پلاس

– هواوی پی ۴٠ پرو

– هواوی پی ۴٠

– هواوی میت Xs

– هواوی میت ٣٠ پرو

– هواوی میت ٣٠

– هواوی پی ٣٠ پرو

– هواوی پی ٣٠

– هواوی میت ٢٠ پرو

– هواوی Mate 20 RS

– هواوی Mate 20 X و Mate 20 X 5G

– هواوی میت ٢٠

– هواوی پی ٢٠ پرو

– هواوی پی ٢٠

– هواوی میت ١٠ پورش دیزاین

– هواوی میت ١٠ پرو

– هواوی میت ١٠

– هواوی نوا ٧

– هواوی نوا ٧ SE

– هواوی نوا ٧i

– هواوی نوا ۵ تی

– هواوی نوا ۴

– هواوی نوا ۴e

– هواوی Y9 Prime 2019

– هواوی Y9s

– هواوی Y8p

خب، ما شاهد یک لیست بلند بالا از گوشی‌های هواوی هستیم. البته بسیاری از گوشی‌های رده پایین در این لیست موجود نیستند. اما جزئیات این لیست، بسیار جذاب هستند. به عنوان مثال، سری Mate 10 و سری P20 در این بین حضور دارند و سومین به روزرسانی اساسی خود را دریافت می‌کنند. برای مقایسه، گلکسی نوت ٨ با اندروید ٧ ارائه شد و تا اندروید ٩، به روزرسانی دریافت خواهد کرد. اما سری Mate 10 در مدت زمانی مشابه با اندروید ٨ معرفی شد و اندروید ١١ را نیز دریافت می‌کند! همچنین Y9 Prime 2019 و Y9s، دومین آپدیت اساسی خود را دریافت می‌کنند.

ممکن است که این لیست دچار تغییراتی شود. اما تا همین جا، خبرهای خوبی برای دارندگان این گوشی‌ها منتشر شده است. در مورد زمان انتشار این به روزرسانی‌ها، باید بگوییم که هواوی قصد دارد تا آن‌ها را از دی ماه امسال تا تا تیر ماه سال بعد عرضه کند. بنابراین، تمام گوشی‌های مذکور تا بازه زمانی ذکر شده این به روزرسانی را دریافت می‌کنند. ممکن است این لیست در آینده دچار تغییراتی بشود و دستگاه‌های دیگری نیز به آن بپیوندند. اما موضوع دیگر، این است که هواوی در زمان انتشار اندروید ١٢، بر روی آپدیت اندروید ١١ گوشی‌هایش کار می‌کند. بنابراین، فعلاً باید صبر کنید تا هواوی این پروژه را به پایان برساند.

نظر شما در مورد این لیست چیست؟ گوشی شما در این لیست حضور دارد؟ منتظر انتشار EMUI 12 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

خب خدا رو شکر خیالم از بابت آپدیت دادن به ۵ تی راحت شد
فقط نمی‌دونم چرا آپدیت امنیتی براش نمیاد یه مدته🤦🏻

نیما عرفانی

میت ۲۰ پرو/نوا ۵ تی
۷ تا آپدیت اساسی و حجیم واسه یه برند تحریم به هیچ وجه موضوع کم اهمیتی تلقی نمیشه ؛
✓۲ تا آپدیت سیستم عامل
✓۵ تا آپدیت رابط کاربری

تازه بازم ممکنه اینا به ته خط نرسیده باشن و روند ادامه داشته باشه( علی‌رغم خبر آپدیت سری میت ۱۰ و پی ۱۰ ، زمزمه هایی هم برای میت ۹ و پی ۹ هست…)

amir1385

خیال منم راحت شد که برا نوا هفت آی میاد.
دمت گرمه هواوی❤️❤️

samouelkarter

خیلی خوب شد برای y9 prime 2019 هم قراره آپدیت بده واقعا لازم بود دیگه داشتم دلسرد میشدم از آپدیت شدنش اما حالا با این خبر پس قراره هم ورژن 11 اندروید را بگیره و هم رابط کاربری ورژن 12 را بگیره !

armanez83

برای Y7a منتشر نمیشه؟😐

Mahdi_02182

خداروشکر که Huawei y8p هم توی لیست هست🤲
فقط چیزی که هست اگه به اندروید 11 بروزرسانی کنیم بازم میتونیم از برنامه‌های کرکی(مود شده) استفاده کنیم؟ یا دیگه نمیشه استفاده کرد؟ 😢

safeshoiran

ممنونم بابت مقاله ی خوبتون خیلبی نگران بودم نکنه گوشی من آپدیت نشه که با خوندن این مقاله خیالم راحت شد . خدا خیرتون بده واقعا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️