حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ورود ریلمی به بازار ایالات متحده در سال 2022؛ فعلاً بدون گوشی های هوشمند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

ریلمی از زمان آغاز به کار به سرعت در حال رشد بوده است. رشد دیوانه وار این شرکت توسط ورود به بازار های جدید و افزایش فروش روز به روز ادامه میابد. در واقع، در حال حاضر ریلمی سریعترین برند گوشی هوشمند در حال رشد است، حتی بدون حضور در بزرگترین بازار مصرف، یعنی ایالات متحده! اما این شرکت قصد دارد در سال 2022 این روند را تغییر دهد. امروز در ترنجی ما از ورود ریلمی به خاک کوپرتینویی ها برای شما خواهیم گفت.

 

ورود ریلمی به بازار آمریکا در سال 2022

ورود ریلمی به بازار آمریکا در سال 2022

بله یکی از مدیران ریلمی به تازگی در مصاحبه ای تایید کرده است که این برند در سال جاری وارد بازار ایالات متحده خواهد شد. متأسفانه این مقام اجرایی برای این امر زمانبندی ارائه نکرد اما گویا تصمیم ریلمی برای ورود به خاک آمریکا رسمی‌ است.

با این حال، او جزئیات خاصی را تأیید کرد، که ممکن است خبر خوبی برای هواداران این برند در ایالات متحده نباشد. زیرا درست مانند شیائومی، ریلمی نیز گوشی های هوشمند خود را به ایالات متحده نمی آورد(هرچند که ممکن است در آینده این روند تغییر یابد).

به نقل از منبع در عوض، این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه محصولات IT و AIoT است. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت محصولاتی مانند دستگاه‌های استریم، جاروبرقی ربات، هدفون‌های بی‌سیم، ساعت‌های هوشمند، پاور بانک‌ها و… را در خاک آمریکا عرضه کند.

ریلمی در شرف سبقت از شیائومی در هند؛ دست بالای دست بسیار است!

ایالات متحده بازار سختی برای هر برندی برای فروش گوشی های هوشمند است. بیشترین فروش در این بازار از طریق اپراتورها انجام می شود و آنها قدرت بیشتری نسبت به تولید کنندگان دارند. مهمتر از همه، Realme یک شرکت چینی است و اسم چین در هر جای خاک آمریکا کار را خراب می‌کند. بنابراین با ورود ریلمی به خاک آمریکا این برند موفق کار سختی در پیش خواهد داشت.

تاکنون تنها چند شرکت چینی موفق به فروش گوشی در ایالات متحده شده اند. یکی از آنها همانطور که میدانید وانپلاس است که عملکرد موفقی را در خاک آمریکا داشته است. شاید ریلمی بتواند روزی وانپلاس را در خاک آمریکا به چالش بکشد.

 

تجربه استفاده از محصولات ریلمی را داشته‌اید؟ به نظر شما این برند در خاک آمریکا موفق خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری