حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست Realme Buds Q2 با عمر باتری 20 ساعته قبل از رونمایی رسمی ظاهر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

هدست Realme Buds Q2 اکنون با قیمت 26 دلار در قفسه‌ها قرار دارد ولی انتظار می‌رود که در کنفرانس Realme GT 2 در 29 آذر 1400 به طور رسمی معرفی و عرضه شود.

 

 

به گزارش Gizchina هدست Realme Buds Q2 دارای عمر باتری مجموعاً 20 ساعته است. عمر باتری هر کدام از ایرباد ها 5 ساعت است. افزون بر این، در صورت شارژ 10 دقیقه ای، می تواند به مدت 2 ساعت برايتان موسیقی پخش کند. طبق اطلاعات رسمی، این هدست دارای یک واحد تقویت کننده باس 10 میلی متری با کیفیت بالا است. با توجه به تیونینگ فناوری افزایش DBB، قدرت واحد بزرگ بیشتر اعمال می‌شود و پتانسیل زیر بیس را تقویت می کند. این هدست از حالت بازی پشتیبانی می کند و تاخیر کم 88 میلی ثانیه‌ای دارد.

از نظر ظاهری، هدست Realme Buds Q2 از فناوری خیره‌کننده پوشش نازک «کالیدوسکوپ» و سطح برش شبیه به کالیدوسکوپ و فناوری لمس هوشمند استفاده می‌کند. وزن این هدست تنها 4.1 گرم است که معادل وزن یک کاغذ A4 است. همچنین از استاندارد IPX4 مقاومت در برابر آب پشتیبانی می‌کند.

 

Realme Buds Q2

Realme Buds Q2

سری Realme GT2 هم به زودی از راه می‌رسد

 

خوب، به غیر از محصول رده بالای Realme Buds Q2 TWS، در 29 آذر، ما شاهد بسیاری از محصولات دیگر و فناوری های جدید نیز خواهیم بود. به گفته ریلمی، در این رویداد ویژه سه نوآوری جهانی معرفی خواهد شد. بدیهی است که سری Realme GT 2 قهرمان این رویداد خواهد بود. با این حال در حال حاضر، این شرکت فاش نکرده است که در مورد چه فناوری هایی صحبت می کند. اما برخی از پوسترهای قبلی به این موضوع اشاره می کنند که می توانند چه باشند.

یکی از پوسترها عبارت “نجات گایا – یکی از اولین نوآوری های جهان در مواد سازنده” را در خود دارد. می دانیم که این شرکت در حال بررسی مواد جدیدی برای بهبود ظاهر و زیبایی شناسی گوشی های هوشمند خود بوده است. بنابراین دلایل بسیاری وجود دارد که فکر کنیم طراحی سازگار با محیط زیست با استفاده از اولین ماده نوآورانه مبتنی بر مواد زیستی در جهان را معرفی خواهد کرد. این یکی باید به طور موثر انتشار کربن را تا 63 درصد در هر کیلوگرم کاهش دهد. علاوه بر این، گفته می‌شود یک ماده سنتی قوی و بادوام خواهد بود.

به طور کلی، ریلمی جوان ترین برند گوشی هوشمند در میان 6 برند برتر جهان است و به سرعت در حال گسترش است. به دلیل فناوری‌های پیشرفته و طراحی‌های جریان‌ساز این شرکت، آنها می‌توانند به مراتب خیلی بالاتری برسد.

ریلمی به زودی رویداد خود را برگزار میکند و شکی نیست که می‌خواهد با سری Realme GT 2 خود تاثیر خوبی بگذارد. نسل قبلی به لطف ویژگی‌های برتر و ظاهری شیک قلب مشتریان را به دست آورد. بنابراین نسل دوم تمام تلاش خود را برای ادامه این روند انجام خواهد داد.

 

منتظر تولیدات جدید ریلمی هستید؟ از نظر من که این رونمایی جذاب به نظر می‌رسد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری