حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر تبلیغاتی Honor Magic V به همراه قیمت این دستگاه فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

آنر Magic V در تاریخ ۱۰ ژانویه (بیستم دی ماه) معرفی خواهد شد. احتمالا همان طور که می‌دانید، این تلفن هوشمند اولین دستگاه تاشو مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 خواهد بود. هم اکنون تصاویر جدیدی از این دستگاه در پوستر های تبلیغاتی Honor Magic V دیده شده است. همچنین افشاگر معروف اطلاعات، یعنی WHYLAB نیز قیمت نسخه های مختلف این دستگاه را فاش کرده است.

مدل پایه Honor Magic V حدود ۲,۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت!

عکس به اشتراک گذاشته شده توسط WHYLAB نشان می‌دهد که مدل پایه Honor Magic V با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۱۳,۹۹۹ یوان (۲,۱۹۵ دلار) قیمت گذاری خواهد شد. نسخه گران قیمت تر این دستگاه که دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، با برچسب قیمتی ۱۴,۹۹۹ یوان (۲,۳۵۱ دلار) به دست کاربران می‌رسد. تصویر مذکور همچنین فاش می‌کند که آنر مجیک V در همان روز معرفی (دهم ژانویه) برای پیش فروش در دسترس خواهد بود.

تصویر منتشر شده توسط WHYLAB

البته با تمام این اوصاف درباره صحت تصویر منتشر شده توسط WHYLAB چندان مطمئن نیستیم، پس توصیه می‌شود صرفا در حد یک شایعه به قیمت های مذکور نگاه کنید. اما به سراغ پوستر تبلیغاتی Honor Magic V که توسط مجله Esquire منتشر شده است برویم. این پوستر، آنر Magic V را با پشت چرمی نشان می‌دهد.

پوستر تبلیغاتی Honor Magic V

گزارش GizmoChina ادعا می‌‌کند که Magic V دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بیرونی است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. لبه بالایی دستگاه دارای یک بلندگو است که نشان می‌دهد قسمت پایینی آن نیز ممکن است دارای اسپیکر دیگری باشد. به نظر می‌رسد یک دکمه تنظیم صدا و یک کلید پاور در لبه سمت راست این دستگاه تاشو تعبیه شده اند. در قاب پشتی چرمی این دستگاه ماژول دوربین سه گانه دیده می‌شود. شایعات حاکی از آن است که دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از سنسور سونی IMX766 استفاده می‌کند. همچنین انتظار داریم که صفحه نمایش درونی این دستگاه دارای پانچ هولی برای قرار گیری دوربین سلفی بوده و مانند نمایشگر بیرونی، از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی بهره مند باشد.

تاریخ رونمایی آنر Magic V و طراحی آن مشخص شد: ٢٠ دی ١۴٠٠

با توجه به تصویر فاش از Honor Magic V و همچنین قیمت این دستگاه، نظر شما درباره محصول تاشو آینده آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

طراحی ماژول دوربینش چقدر شبیه سری 11T هست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی