حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم رونمایی Meizu برای تاریخ ۲۲ دی ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | میزو

برند میزو دیگر در بازارهای بین المللی حضور ندارد. با این حال، این شرکت همچنان به معرفی محصولات جدید در بازار داخلی چین ادامه می دهد. اوایل امروز، این شرکت اعلام کرد که اولین رویداد خود در سال 2022 را هفته آینده برگزار می کند. در حقیقت مراسم رونمایی Meizu برای تاریخ ۲۲ دی ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است.

مراسم رونمایی Meizu

مراسم Meizu ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه هفته آتی یعنی ۲۲ دی ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. طرفداران علاقه مند به این شرکت می توانند این رویداد را به صورت زنده در رسانه های اجتماعی رسمی شرکت در Weibo تماشا کنند.

طبق اعلام رسمی، میزو ممکن است از محصولات خود برند خود رونمایی نکند. در عوض، محصولاتی از برندهای فرعی این شرکت مانند Lipro، Pandaer و Mblu وجود خواهد داشت.

ایربادز برند mblu از زیربرندعای Meizu

ایربادز برند mblu از زیربرندهای Meizu

اگرچه این شرکت هنوز رسما تایید نکرده است، ما فکر می کنیم که کنفرانس می تواند شاهد عرضه اولین گوشی هوشمند با برند Mblu در سال های اخیر باشد. انتظار می رود این دستگاه با نام «mblu 10» با شماره مدل M2110 به صورت رسمی عرضه شود

گواهی TENAA قبلاً مشخصات اولیه این گوشی 4G را فاش کرده است. انتظار می رود این گوشی با صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ از نوع LCD دارای بریدگی قطره طور، پردازنده هشت هسته ای 2 گیگاهرتزی، دوربین سه گانه، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ 10 واتی، ضخامت 9.3 میلی متر، وزن 201 گرمی و در سه رنگ (سفید، سبز، مشکی) عرضه شود. یک گوشی اقتصادی رده حدود ۱۰۰ دلاری تقریبا.

به یاد دارید که سال ها پیش گوشی های میزو در ایران هم پیدا میشد؟ با این حال این برند کم کم از بازار جهانی خارج شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)