حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر واقعی از Meizu 15 Plus منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، میزو

میزو یکی از شرکت‌های چینی در زمینه ساخت موبایل می‌باشد که طی چند وقت اخیر گوشی‌هایی با ویژگی‌های جذابی را وارد بازار کرده است و حال قصد رونمایی از گوشی دیگری با اسم Meizu 15 Plus را دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

میزو به احتمال زیاد قصد رونمایی از این گوشی را به مناسبت 15 سالگی خود دارد و به همین منظور، اسم گوشی نیز میزو 15 پلاس نام گذاری شده است.

تا به الان طرح‌های مفهومی زیادی را از این گوشی مشاهده کرده‌ایم و حالا، تصاویر زنده یا بهتر بگوییم واقعی از میزو 15 پلاس به بیرون درز کرده است. این گوشی می‌تواند جایگزین اندرویدی آیفون ایکس از نظر طراحی پنل جلویی باشد زیرا همانند آیفون ایکس، از سه جهت دارای هیچ‌گونه حاشیه‌ای نمی‌باشد و تنها یک مقدار حاشیه در بالای صفحه برای دوربین دوم و سنسور‌های مربوطه، می‌باشد.

همچنین در قسمت پشت دستگاه شاهد حضور یک دوربین دوگانه و فلش 10 تایی که می‌تواند تضمین کننده روشنایی عالی در محیط‌های تاریک برای عکس برداری باشد. جالب است بدانید که در هیچ کدام از لبه‌های گوشی خبری از سنسور اثر انگشت نیست و حتی این سنسور در قسمت جلو و پشت دستگاه نیز قرار نگرفته است. به همین دلیل می‌توان حدس زد که میزو همانند ویوو (VIVO) دست به استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر صفحه زده است. البته این حدس نیز وجود دارد که همانند آیفون ایکس، این گوشی از فناوری تشخیص چهره برخوردار باشد.

منابع قیمت احتمالی این گوشی را از 450 تا 530 دلار تخمین زده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

طراحیش خیلی زیباست با اینکه شبیه آیفون ایکس ولی واقعا خوبه حتی دوربین برآمده هم نداره

Mortazavi

این گوشی خریدن داره

Mortazavi

دوستان آیا گوشی های میزو تو ایران نمایندگی یا مکان مشخصی برای خرید داره؟؟

Mortazavi

پردازنده کوالکام هست یا مدیاتک؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji