حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سوراخ نمایشگر میزو ۱۷ بسیار کوچک خواهد بود، البته شاید

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | میزو

میزو از برندهای نسبتا قدیمی چینی است که البته آنچنان محبوب نیست. این شرکت با سامسونگ همکاری های نزدیکی دارد و حالا به نظر می رسد که برای جدیدترین دستگاه خود در بخش نمایشگر می تواند یک همکاری دیگر برای یک شگفتی جذاب داشته باشد. طبق رندرهای رسمی تبلیغاتی می بینیم که سوراخ نمایشگر میزو ۱۷ بسیار کوچک خواهد بود، البته شاید؛ چون این یک پوستر تبلیغاتی است!

سوراخ نمایشگر میزو ۱۷

سوراخ نمایشگر میزو ۱۷

سوراخ نمایشگر میزو ۱۷

پوسترهای تبلیغاتی زیادی برای میزو ۱۷ منتشر شده اما این یکی برای ما بیشتر جالب بود. این پوستر تأیید کرده است که میزو در پرچمدار آینده خود از سوراخ صفحه نمایش برای دوربین بهره برده است. پست Weibo همچنین سازنده نمایشگر را فاش کرد.

میزو ۱۷ سوراخ تکی در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش دارد و Meizu می گوید این یک صفحه نمایش کاملاً سفارشی Super AMOLED سامسونگ است. براین اساس، انتظار داریم گوشی Meizu 17 بتواند از نظر کیفیت نمایشگر، سایر پرچمداران دیگر مانند سری OnePlus 8 را کمی اذیت کند. پیش از این تأیید شده است که این نمایشگر از رفرش ریت 90Hz برخوردار است.

رندرهای مطبوعاتی این سوراخ نمایشگر میزو ۱۷ را در ابعاد بسیار كوچك نشان داده اند و ما نمی توانیم صبر كنیم تا ببینیم كه آیا این واقعیت دارد یا خیر. این گوشی یک پرچمدار است پس دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، حافظه UFS 3.1، دوربین پشتی 64 مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو، پشتیبانی از شارژ سریع 30W و Wi-Fi 6 خواهد بود که قرار است در روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ۹۹ به بازار عرضه شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این سوراخ نمایشگر همینقدر کوچک باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اوه چه عجب سینا جان بالاخره یه خبر ازش پوشش دادی!من که هرروز داشتم ازش یه خبره جدید می‌فرستادم اما افاقه ای نکرد🙂 اینم صبح دیدم خواستم بفرستم گفتم شاید دیگه خوشایند نباشه…
البته منظورم این نیست که هر روز همه ی پوستراشو پوشش بدی اما بیش از 1 ماهه که شایعات پیرامون این گوشی منتشر میشه ولی تازه الان یه مطلب ازش رفتی.
درسته که میگی “پوسترهای تبلیغاتی زیادی برای میزو ۱۷ منتشر شده اما این یکی برای ما بیشتر جالب بود.” اما حداقل برآیندشو مینوشتی مثلاً یه اشاره ای هم به اینا میکردی که احتمالاً به جز مدل اصلی یه مدل پرو هم داره که در مدل سرامیکی عرضه میشه، یه نوع موتوره هپتیک داره، اولتراواید 129 درجه داره و غیره…

persepolis

واقعا قشنگه
.
⚫ رندرهای منتشر شده از Nokia 9.3 PureView خاطرات Lumia 1020 را زنده می‌کند. از رنگ لیمویی گوشی تا برامدگی دوربین دایره ای شکل مرکز همه یادآور گوشی دوست داشتنی Lumia 1020 هستند. نوکیا 9.3 PureView قرار است به نمایشگر تمام صفحه با دوربین سلفی (احتمالا ٣٢ مگاپیکسلی) زیر نمایشگر مجهز شود.
.
⚫ بر اساس شایعات منتشر شده سیستم دوربین گوشی از نوع پنج گانه و شامل دوربین اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی ، دوربین دوم ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین های فوق عریض، تله فوتو و ماکرو خواهند بود. گفته شده نمایشگر گوشی از نوع اولد 6.3 اینچی با وضوح QHD Plus و نرخ به روز رسانی ١٢٠ هرتزی خواهد بود. قدرت پردازشی گوشی توسط تراشه اسنپدراگون ٨۶۵ تامین خواهد شد. گوشی به لطف وجود این تراشه از اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد. نوکیا 9.3 PureView احتمالا از ٨ گیگ رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کند. باتری گوشی احتمالا ۴۵٠٠ میلی آمپر ساعتی و از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد. لازم به ذکر است که در مقطع فعلی هیچ تضمینی برای به حقیقت پیوستن طرح در تصویر وجود ندارد. طی هفته های اینده جزئیات بیشتری در مورد گوشی خواهیم شنید.

persepolis

https://www.instagram.com/p/B_vLhVMqK3-/?igshid=9g7n3jjxf3y3

خبری در مورد
میت 40
ایفون 12
نوت 20

persepolis

خبر اگه بالا نیاورد اینو بزنید
@ragamitv

m.b

http://www.slashleaks.com/l/當前照片mi-mix-4

همینو کم داشتیم… 😂 که مهسا چهار ساله از خرم‌آباد بیاد نقاشی هاشو آپلود کنه روی slashleaks… 🙆‍♂️

#Samsung#One UI
رابط کاربری وان یو آی 2.5 همزمان با سری نوت 20 و گلکسی فولد 2 ارائه میشه…
بهبودها و تغییراتی که انتظار میره لحاظ بشه…
✔️https://www.sammobile.com/news/some-one-ui-2-5-features-we-would-like-to-see

Amir

اگه هم باشه فک نکنم پاش به ایران برسه

82matin

چی؟

Milad7

خوشگله….

Milad7

ولی این برند مثل اوپو،شیا و… جا نیفتاده….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)