حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو ام 6 به صورت رسمی معرفی شد: طراحی همیشگی با تغییرات کوچک

میزو یکی از برترین برند‌های چینی است که در بازار‌های جهانی نیز شناخته شده می‌باشد. سری ام (M) این کمپانی یکی از بهترین سری‌های این شرکت از نظر قیمتی می‌باشند. میزو ام 6، ششمین گوشی این سری است که میزو در آن طراحی و سنت‌های قدیمی این سری را رعایت کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طراحی میزو ام 6:

میزو ام 6 از طراحی نسل قبلی خود یعنی ام 5 برخوردار است. گرچه تغییرات ریزی در آن صورت گرفته است. در نگاه اول این تفکر به سراغ شما می‌آید که این گوشی بدنه‌ای از جنس فلز دارد اما با کمال تاسف باید بگوییم بدنه این دستگاه هنوز هم پلی‌کربنات است. گرچه پلی‌کربنات نیز یکی از بهترین مواد برای ساخت بدنه دستگاه‌ها می‌باشد.

میزو خطوط آنتن‌دهی این دستگاه‌ را به طرز زیبایی در بالا و پایین قرار داده است و نگاه کردن به این گوشی از پشت اصلا حس بدی را به کاربر القا نمی‌کند و حس یک گوشی لوکس را به شما می‌دهد. در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که لوگوی میزو در پشت دستگاه و در مرکز حک شده است.

جلوی دستگاه نیز تغییرات کوچکی کرده است. از این تغییرات می‌توان به محل قرار گیری سنسور‌ها و دوربین سلفی اشاره کرد. سنسور‌های این گوشی در سمت چپ و دوربین سلفی در سمت راست قرار دارد.

ابعاد این گوشی 148.2×72.8 است. ضخامت و وزن میزو ام 6 به ترتیب 8.3 میلی‌متر و 143 گرم است.

 

مشخصات میزو ام6:

میزو ام از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی برخوردار است، مشخصاتی همانند میزو ام 5. قلب تپنده این گوشی را یک پردازنده مدیاتک MT6750 با  8هسته‌ پردازشی و سرعتی 1.5 گیگاهرتز تشکیل داده است. مقدار رم و حافظه داخلی این دستگاه متفاوت است: یک نسخه از این دستگاه دارای رمی 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی است و نسخه دیگر دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.

ام6 از درگاه سیم‌کارت هیبریدی برخوردار است. این به این معنی است که شما می‌توانید همزمان از 2 سیم کارت خود استفاده کنید یا یکی از درگاه‌ها را به حافظه داخلی تا ظرفیت 128 گیگابایت اختصاص دهید.

میزو دوربین سلفی میزو ام6 را از 5 مگاپیکسل به 8 مگاپیکسل ارتقا داده است. این سنسور 8 مگاپیکسلی دریچه دیافراگم 2.0 دارد. در پشت دستگاه نیز شاهد حضور یک سنسور 13 مگاپیکسلی رنگی هستیم. میزو در این گوشی نیز دوباره بهبود‌هایی در زمینه دوربین انجام داده است تا از نویز‌های ناخداگاه جلوگیری شود.

سنسور اثر انگشت این گوشی نیز یکی از ویژگی‌های این گوشی است که می‌تواند انگشت شمارا در 0.2 ثانیه شناسایی و قفل دستگاه را باز کند. در لبه بالایی دستگاه ما شاهد حضور جک 3.5 میلی متری صدا و در لبه پایینی شاهد حضور پورت میکرو یو‌اس‌بی به همراه اسپیکر خواهیم بود.

یک باتری 3070 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این دستگاه را بر عهده دارد. بخش نرم‌افزاری میزو ام 6 دست رابط کاربری Flyme 6 بر پایه اندروید نوقا می‌باشد.

قیمت و زمان عرضه:

قیمت دو نسخه میزو ام 6 به ترتیب برای نسخه 2/16، 106 دلار و برای نسخه 3/32، 137 دلار خواهد بود. رنگ بندی این دستگاه نیز به چهار رنگ، مشکی، آبی، نقره‌ای و طلایی محدود خواهد بود. زمان عرضه این دستگاه نیز از روز 25 سپتامبر شروع خواهد شد. هنوز اطلاعاتی درباره عرضه این دستگاه در بازار‌های خارج از چین منتشر نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

بدرد نمیخوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji