حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو E3 در تصاویری زنده مشاهده شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، میزو

چند وقت پیش بود که میزو از گوشی Meizu E2 رونمایی کرد و حال برای ادامه کار این سری به احتمال زیاد نسخه سوم از این سری را نیز معرفی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی تصاویر واقعی از میزو ای 3 منتشر شده است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. از طراحی پنل پشتی که شبیه به آیفون ایکس است و چینش دوربین عمودی دارد تا سنسور اثر انگشتی که در لبه گوشی قرار دارد.

بله همانطور که گفتیم طراحی پنل پشتی این گوشی بسیار شبیه به آیفون ایکس می‌باشد و تنها تفاوت‌های کوچکی دارد. به طور مثال محل قرار گیری فلش دوربین فرق می‌کند و خمیدگی حلقه دور دوربین دوگانه گوشی کمی بیشتر از آیفون ایکس می‌باشد.

سنسور اثر انگشت این موبایل همانند میزو ام 6 اس در لبه کناری قرار دارد که باعث خلوتی پنل جلویی و پشتی گوشی شده است و شما برای باز کردن گوشی در حالتی که روی میز باشد مشکلی نخواهید داشت. این سنسور نقش دکمه روشن خاموش گوشی را نیز بازی می‌کند.

در تصویر فاش شده از این گوشی دوربین دوگانه برای پشت گوشی مشاهده می‌شود که می‌تواند به کمک شما برای گرفتن تصاویر بوکه یا عریض بیاید. همچنین یک دوربین تکی سلفی در پنل جلویی قرار دارد که امیدواریم کیفیت خوبی داشته باشد.

صفحه نمایش 18:9 اینچی که امروزه در خیلی از گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده استفاده می‌شود اینبار به سراغ میزو ای 3 نیز رفته است و این گوشی را کمی دراز تر کرده است.

همچنین خوشحالیم که هنوز جک 3.5 میلیمتری هدفون بر روی این گوشی قرار دارد و میزو برای بهتر کردن اوضاع، از درگاه یو‌اس‌بی تایپ C نیز استفاده کرده است. جک هدفون و پورت USB-C در کنار یک اسپیکر در لبه پایینی گوشی قرار دارند. همچنین درگاه سیم کارت و دکمه‌های کم زیاد کردن صدا در لبه سمت چپ قرار دارند.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت گذاری این گوشی منتشر نشده است اما به احتمال زیاد قیمت این گوشی 320 دلار خواهد بود و به همراه تلفن‌های جدید سری 6 میزو در ماه ژوئن معرفی خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

پشتش خیلیی شبیه آیفون . البته قبل از معرفی آیفون ایکس یه سری عکسا منتشر میشد به اسم این دستگاه . احتمالا این همونه

hamid reza

آیفون نبود چینیا از چی کپی میزدن؟ :/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji