حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس ۵ از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش با کیفیتی برخوردار خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

مدت هاست که شایعاتی مبنی بر اینکه شیائومی با سرعت بالایی برروی میکس ۵ کار می‌کند، به گوش می‌رسد. انتظار می‌رود MIX 5 به همراه MIX 5 Pro در بهار ۲۰۲۲ معرفی گردند. حتی برخی گزارش ها مدعی آن هستند که شیائومی ۱۲ اولترا به نفع سری میکس ۵ کنار گذاشته خواهد شد. البته نمی‌دانیم که این گزارش ها تا چه اندازه قابل اعتماد هستند. زیرا برخی نیز معتقدند که شیائومی ۱۲ اولترا در آخرین ماه زمستان رونمایی می‌شود.

احتمالا شیائومی ۱۲ اولترا به نفع میکس ۵ کنار گذاشته خواهد شد

در هر صورت می‌دانیم که عرضه یا عدم عرضه Xiaomi 12 Ultra باعث کنسل شدن پروژه میکس ۵ نخواهد شد. پس بیایید به موضوع اصلی باز گردیم. در حال حاضر و با توجه به گزارش های منتشر شده می‌توان گفت که شیائومی میکس ۵ از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش برخوردار خواهد بود. همچنین انتظار داریم که این دوربین بهبود های محسوسی را تجربه کند. شیائومی حتی تأمین کننده پنل صفحه نمایش MIX 5 را نیز مشخص کرده است. نمایشگر این دستگاه توسط Huaxing Optoelectronics تولید خواهد شد.  این پنل از نوع OLED بوده و به رزولوشن FullHD+ مجهز است.

Xiaomi MIX 4

وب‌سایت GizChina مدعی است که دوربین زیر صفحه نمایش شیائومی میکس ۵ رزولوشنی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. گفته می‌شود که شیائومی از آرایش جدید پیکسل ها برای انتقال نور و در نتیجه افزایش کیفیت دوربین سلفی استفاده خواهد کرد. البته این موضوع کافی نخواهد بود، زیرا انتظار می‌رود که شیائومی از الگوریتم اختصاصی خود برای بهبود تصاویر گرفته شده نیز استفاده کند.

شایعات حاکی از آن است که تولید آزمایشی شیائومی میکس ۵ در حال حاضر آغاز شده است. طبق شایعات، محصول جدید دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDRR5 خواهد بود. در بخش باتری، پرچمدار آینده شیائومی احتمالا بسیار جذاب ظاهر خواهد شد. گفته می‌شود MIX 5 از باتری حجیم ۵,۰۰۰ یا حتی ۶,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ فوق سریع سیمی ۲۰۰ واتی و وایرلس ۵۰ واتی استفاده می‌کند. صفحه نمایش مطابق انتظار رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. و زوم دیجیتال ۲۰۰ برابری و ۱۴ برابری اپتیکال نیز در این دستگاه در دسترس خواهند بود.

معاون شیائومی:‌ می میکس ۴ دستگاهی متمرکز بر تجربه تمام صفحه است نه عکاسی سلفی

ادعا می‌شود که Xiaomi 12 Ultra زودتر از نیمه دوم فوریه (اوایل اسفند) معرفی نخواهد شد. البته همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم فرضی وجود دارد، مبنی بر آنکه شیائومی ۱۲ اولترا به نفع میکس ۵ و میکس ۵ پرو کنار گذاشته خواهد شد. و این ادعا اولین بار هم نیست که مطرح می‌شود. بنابراین احتمال به وقوع پیوستن آن کم نیست.

نظر شما درباره پرچمداران آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی