حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 6a تا پایان چارک ابتدایی ۲۰۲۲ در هند معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو جدیدترین گوشی های هوشمند گوگل محسوب می‌شوند. اما متاسفانه این تلفن ها محدود به بازارهای خاصی هستند. با این حال، به گفته یک منبع آگاه، این محدودیت در مورد پیکسل 6a صادق نخواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه که به نوعی نسخه ارزان قیمت پرچمداران گوگل محسوب می‌شود، تا پایان سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۲ معرفی گردد.

پیکسل 6a از دوربین ضعیف‌تری نسبت به برداران بزرگ‌تر خود برخوردار است

افشاگر اطلاعات، Yogesh Brar، می‌گوید که به زودی یک مدل از گوشی های پیکسل روانه بازار هند می‌شود. این مدل می‌تواند همان Pixel 6a باشد. این افشاگر مدعی است که گوشی مذکور به زودی تاییدیه BIS را دریافت خواهد کرد و تا کمتر از سه ماه دیگر در بازار هند عرضه می‌شود.

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، گوگل پس از پیکسل ۳ و پیکسل 3XL، دیگر هیچ گوشی هوشمند پرچمداری را در هند عرضه نکرده است. از آن زمان، تنها گوشی های میان رده Pixel A مانند Pixel 3a، Pixel 3a XL و Pixel 4a به بازار هند راه پیدا کرده اند. انتظار می‌رود پیکسل 6a از طراحی مشابه با دو برادر بزرگ تر خود استفاده کند. این دستگاه از پانچ هولی برای قرار گیری دوربین سلفی و ماژول دوربینی مشابه با Pixel 6 بهره خواهد برد.

Pixel 6 Pro

همچنین می دانیم که اسم رمز این گوشی Bluejay است و از چیپست Google Tensor بهره می‌برد. پس در نتیجه نباید از نظر قدرت پردازشی، تفاوت خاصی با پیکسل ۶ و ۶ پرو داشته باشد. با اینکه گفته می‌شد پیکسل 6a از دوربین مشابه با Pixel 6 استفاده می‌کند، اما مهم‌ترین تفاوت پیکسل ۶ ای، مربوط به دوربین های استفاده شده در آن خواهد بود. گفته می‌شود که میان رده آینده گوگل با دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی (سنسور IMX363) ، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی (IMX386) و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX355 وارد بازار خواهد شد. به عبارت دیگر، سنسور اصلی Pixel 6a، همان حسگر موجود در سه نسل قبلی گوشی‌های هوشمند پیکسل خواهد بود.

رندر گوگل Pixel 6a را ببینید؛ احتمال استفاده از Snapdragon 778G!

متاسفانه این تمام اطلاعاتی است که درباره Pixel 6a می‌دانیم. امیدواریم که تا پیش از معرفی رسمی این تلفن هوشمند، اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شود. نظر شما درباره میان رده آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی