حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ١٠ ممکن است با Dimensity 9000 ارائه شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس هنوز که هنوز است، وارد رقابت با گوشی‌های پرچمدار جدید نشده است. اما تنها چند روز دیگر تا رونمایی پرچمداران جدید وان پلاس مانده است. با این حال، ظاهراً وان پلاس ١٠ به تراشه پرچمدار مدیاتک تجهیز می‌شود!

وان پلاس ١٠ ممکن است با تراشه مدیاتک Dimensity 9000 همراه شود!

دیروز بود که ماکت OnePlus 10 Pro و تصاویر زنده آن را تماشا کردیم.

 

ماکت OnePlus 10 Pro فاش شد + ویدئو

 

بر اساس گزارش Gizmochina، با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از پرچمداران جدید وان پلاس، گزارش جدیدی انتشار یافته است که در مورد OnePlus 10 است. ما کم‌تر حضور این گوشی را در شایعات شاهد بوده‌ایم. اما خبر مهم، این است که احتمال استفاده از تراشه مدیاتک Dimensity 9000 در این گوشی، کم نیست. بنابراین، وان پلاس می‌خواهد بیش از پیش از تراشه‌های مدیاتک در گوشی‌های مطرحش استفاده کند!

این خبر، از سوی Mysmartprice و یک فروشنده معروف در حال انتشار است. در حال حاضر، این کمپانی چینی هنوز اعلام نکرده است که گوشی‌های جدیدش در چه تاریخی روانه بازار می‌شود. اما حداقل، می‌دانیم که OnePlus 10 Pro در تاریخ ٢١ دی ١۴٠٠ رسماً معرفی می‌شود.

برخی می‌گویند که نسخه عادی سری OnePlus 10 مدتی پس از نسخه پروی آن معرفی خواهد شد. اما اکنون، بالأخره زمان آن فرا رسیده است تا انتشار شایعات منتسب به OnePlus 10 را هم شاهد باشیم و نگران غیبت این گوشی نشویم! اگر اطلاع ندارید، باید بگوییم که مدیاتک مدتی پیش از تراشه پرچمدار جدیدش با نام Dimensity 9000 پرده برداشته است. این تراشه مدیاتک، جسورانه‌ترین حرکت تایوانی‌ها برای رقابت با غول‌های این بازار، مانند کوالکام و اپل است.

این تراشه، دارای پردازنده هشت هسته‌ای و سه خوشه‌ای با آرایش ۴+٣+١ است. لیتوگرافی این تراشه، از نوع ۴ نانومتری TSMC با حداکثر فرکانس ٣ گیگاهرتزی است. بنابراین، امکان دارد که وان پلاس برای اولین بار، گوشی‌های پرچمدار خود را با دو نوع تراشه مختلف عرضه کند. هر چند که تراشه احتمالی وان پلاس ١٠، در برخی سناریوها نیز می‌توانید از Snapdragon 8 Gen 1 در OnePlus 10 Pro نیز قدرتمندتر باشد!

در ادامه و در خبر جدید دیگر، مرجع این خبر ذکر کرده است که وان پلاس به زودی تست نسخه جهانی رابط کاربری ColorOS 12 را برای کاربران علاقه مند آغاز می‌کند. دستگاه‌های جدید وان پلاس، با ColorOS 12 بر پایه اندروید ١٢ به دست مشتریان خواهند رسید. البته این موضوع، هنوز به صورت رسمی مورد تأیید قرار نگرفته است. بنابراین، بهتر است که اطلاعات این خبر را فعلاً به طور ١٠٠ درصدی جدی نگیرید!

در صورت ارائه وان پلاس ١٠ با مدیاتک Dimensity 9000، آیا آن را می‌پسندید؟ آیا از این حرکت وان پلاس استقبال می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، به نظر شخصی خودم تصمیم خوبیه که تو نسخه پایه مدیاتک9000 و تو نسخه پرو اسنپ8نسل1 استفاده کنه، اونوقت مشخص میشه قدرت کدوم پردازنده بیشتره، خوبیش در اینه که چون هر2گوشی ساخت یه شرکت هستش اینطوری فهمیدن قدرت چیپستها خیلی بهتره، امثال مطمعنأ که چندبارم گفتم چیپست 9000مدیاتک خیلی استفاده میشه الخصوص تو نسخه پایه گوشیهای پرچمدار یا حتی نسخه های بهترمثل pro یا pro plus, البته پروپلاس که بعیده ولی نسخه پرو ممکنه و نسخه پایه 100درصد هستش، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️