حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ضخامت سامسونگ گلکسی S22 کمتر از iPhone 13 است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

با وجود این که دنیای اندروید حالا پرچمداران متعدد و قابلی دارد اما اگر بخواهیم کمی کلی نگاه کنیم، رقابت اکوسیستم اندروید با iOS بیشتر بین سامسونگ و اپل است. البته شاید این نگاه من باشد و شما نظر دیگری داشته باشید، در بخش نظرات درباره نگاه خود برای ما بنویسید. اگر با نگاه من پیش برویم، اپل حرکت خود را انجام داده و آیفون ۱۳ را معرفی کرده است. حال نوبت به حرکت سامسونگ و معرفی Galaxy S22 تا ببینیم رقابت چطور خواهد بود. به نظر می رسد که از نظر ابعادی و به خصوص ضخامت شاهد برتری نماینده سامسونگ هستیم. امروز مشخص شده که ضخامت سامسونگ گلکسی S22 کمتر از iPhone 13 است.

ضخامت سامسونگ گلکسی S22

در دنیای فناوری یا به صورت کلی، در دنیای اعداد کافی است که عدد کمی متفاوت تری داشته باشید. مثلا اگر حتی یک دهم میلی متری ضخامت کمتری داشته باشید، صحیح است که گفته شود باریک تر از یک رقیب دیگر هستید، درسته است؟

طبق توییت جدید ice universe می بینیم که ابعاد دقیق منتسب به گلکسی اس ۲۲ منتشر شده است. ضخامت گلکسی اس ۲۲ با ۷.۶ میلی متر کمتر از ضخامت ۷.۷ میلی متری آیفون ۱۳ است.

ضخامت گلکسی اس ۲۲

ضخامت گلکسی اس ۲۲

شایعات به ما نمایشگر ۶.۱ اینچی و باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری را برای گلکسی S22 نشان می دهند. برای مقایسه باید بگویم که آیفون ۱۳ با همین اندازه نمایشگر اما باتری کوچکتر ۳۲۶۵ میلی آمپری ارایه می شود.

ابعاد کلی iPhone 13 برابر ۱۴۶.۷ در ۷۱.۵ در ۷.۷ میلی متر است. در توییت بالا ابعاد منتسب به گلکسی اس ۲۲ برابر ۱۴۶ در ۷۰ در ۷.۷ میلی متر عنوان می شود. به صورت کلی یعنی همچنین سامسونگ با باتری بزرگتر توانسته گلکسی اس ۲۲ را کوچکتر از آیفون ۱۳ طراحی کند.

به صورت کلی این توییت خوشدست تر بودن گلکسی S22 را روایت می کند. متاسفانه درباره وزن دستگاه اطلاعی نداریم که آن هم شاید به زودی مشخص شود. نظر شما چیست؟ در هنگام خرید شما به ابعاد دستگاه توجه دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)