حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماکت گلکسی S22 اولترا رندر های منتشر شده قبلی را تأیید می‌کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چند هفته پیش، گزارشاتی منتشر شد مبنی بر آنکه سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در ماه فوریه (اواخر بهمن یا اوایل اسفند) معرفی خواهند شد. با اینکه بیش از یک ماه تا معرفی پرچمدار آینده سامسونگ مانده است، اما بسیاری از مشخصات و ویژگی های این سری از گوشی های هوشمند فاش شده است. هم اکنون نیز تصاویر ماکت گلکسی S22 اولترا منتشر شده است. تصاویر مذکور، جزئیات کامل طراحی این دستگاه را به ما نشان می‌دهند و همچنین رندر های منتشر شده در گذشته را نیز تأیید می‌کنند.

گلکسی S22 اولترا طراحی نسل قبل را کنار خواهد گذاشت

افشاگر اطلاعات، hypark22، در توییتر خود تصاویر ماکت گلکسی S22 اولترا مشکی رنگ را در تمام زوایا منتشر کرده است. با آنکه تصاویر مذکور نمونه واقعی S22 Ultra نیستند اما جزئیات خوبی از طراحی پرچمدار آینده سامسونگ را در اختیار ما می‌گذارند. نوع قرارگیری دوربین های Galaxy S22 Ultra در قاب پشتی، با نسل قبلی کاملا متفاوت است و به نوعی ما را یاد LG Velvet می‌اندازد. گران قیمت ترین نسخه از پرچمداران آینده سامسونگ لبه های تیز و مربعی شکل به همراه طراحی جعبه ای شکل دارد. این نوع طراحی ما را یاد سری گلکسی نوت می‌اندازد.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ تصمیم گرفت که به تولید سری گلکسی نوت خاتمه دهد. اما هم‌اکنون نسخه اولترا سری S، به نوعی جانشین سری نوت محسوب می‌شود. زیرا این تلفن هوشمند به جز طراحی، محلی برای قرارگیری قلم S-Pen نیز دارد. مطابق انتظار گلکسی S22 Ultra حاشیه های بسیار کمی داشته و دوربین سلفی در پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است. S22 اولترا از درگاه USB Type-C و قاب پشتی مات بهره می‌برد. البته گفته شده که نسخه استاندارد و پلاس این سری از گوشی های هوشمند، از قاب پشتی شفاف استفاده خواهند کرد. یکی از مزایای استفاده از طراحی مات، عدم جذب اثر انگشت است.

وب‌سایت SamMobile ادعا می‌کند که گلکسی اس ۲۲ اولترا در رنگ های مشکی، قرمز تیره، سبز تیره و سفید عرضه خواهد شد. با توجه به گزارش های قبلی، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، پشتیبانی از HDR10+، بلندگوهای استریو و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. انتظار می‌رود مانند سال های گذشته، پرچمداران سامسونگ با دو تراشه متفاوت عرضه شوند. با اینکه بسیاری از کاربران از این روند شکایت دارند، اما کمبود جهانی تراشه باعث شده که حتی برای برخی از میان رده های این شرکت مانند Galaxy A53 نیز دو تراشه متفاوت در نظر گرفته شود.

رندر های جدید گلکسی S22 Ultra/Note را در رنگ سبز ببینید!

در هر صورت، سری گلکسی S22 با دو تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به دست کاربران خواهد رسید. مطابق با گزارش ها، گلکسی S22 اولترا از سخت افزار دوربین مشابه با نسل قبل استفاده می‌کند. اما در عین حال ادعا می‌شود که این دستگاه علیرغم عدم ارتقاء سخت افزاری، به لطف بهبود های نرم افزاری، ارتقاء بزرگی در زمینه کیفیت دوربین خواهد داشت.

نظر شما درباره پرچمداران آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

اگه ی کادر دوربین فقط برای سه لنز اصلیش میزاشت خیلی خشکلتر میشد الان مثل a32شده پشتش،،
البته بازم خشکله ولی میتونست قشنگتر میشد،،در کل سامسونگ امثال خساست به خرج داده تو طراهی ظاهری جلو دقیقا نوت ۲۰الترا پشت اس ۲۱ التره بدون حاشیه دور دوربین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی