حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های جدید گلکسی S22 Ultra/Note را در رنگ سبز ببینید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

گفته می‌شود گران قیمت ترین نسخه از سری گوشی های پرچمدار آینده سامسونگ، با نام گلکسی اس ۲۲ نوت عرضه خواهد شد. و در حقیقت دیگر خبری از S22 Ultra نیست! در هر صورت، یکی از رنگ های مورد نظر سامسونگ برای پرچمدار آینده خود، رنگ سبز است. اگر برای شما هم این سوال پیش آمد که دقیقا سامسونگ قرار است از چه رنگ سبزی برای پرچمدار آینده خود استفاده کند، حتما با ترنجی همراه باشید و رندر های منتشر شده از گلکسی S22 Ultra/Note را در رنگ Burnham Green ببینید.

گلکسی S22 Ultra/Note سامسونگ، رنگ‌بندی جذابی خواهد داشت

طبق اطلاعات ارائه شده، #27423a کد رنگ سبز Galaxy S22 Note/Ultra است. برای اینکه بفهمیم این رنگ در دنیای واقعی چگونه به نظر می‌رسد، Let’s Go Digital رندر های گلکسی S22 Ultra/Note را در این رنگ سبز، که ظاهرا به عنوان Burnham Green شناخته می شود، ارائه کرده است.

مطابق با گزارش PhoneArena، گویا سامسونگ رنگ های متنوع و جذابی را برای پرچمداران آینده خود در نظر گرفته است. گفته می‌شود، Galaxy S22 Ultra به جز رنگ مذکور، یک رنگ قرمز نسبتاً تیره ای که با کد #B61919 شناخته می‌شود نیز خواهد داشت.

رندر گلکسی S22 Ultra/Note در رنگ سبز

استفاده از رنگ سبز در گوشی های گران قیمت سامسونگ، امر جدیدی نیست. امسال نیز گلکسی زد فولد ۳ نیز در رنگ سبز (با نام دقیق تر سبز فانتوم) عرضه شد. همچنین اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی اس ۱۰ در سال ۲۰۱۹ نیز یک نسخه با رنگ سبز داشت. ظاهراً رنگ سبز Galaxy S22 Note روشن تر از فولد ۳ و کمی تیره تر از اس ۱۰ خواهد بود.

گلکسی اس ۲۲ اولترا علاوه بر سبز و قرمز، در رنگ‌های سیاه و سفید نیز عرضه خواهد شد. گلکسی S22 استاندارد و مدل پلاس نیز در رنگ سبز فروخته می‌شوند، اما ظاهراً رنگ این دو مدل با سبز به کار گرفته شده در مدل اولترا متفاوت خواهد بود. گفته می‌شود رنگ سبز در نظر گرفته شده برای Galaxy S22 و S22+ کمی روشن تر ازBurnham Green خواهد بود. ادعا می‌شود که مدل پایه و مدل پلاس سری S22 دارای قاب پشتی براقی خواهند بود، اما Galaxy S22 Ultra/Note از قاب پشتی مات استفاده می‌کند.

رنگ قرمز در نظر گرفته شده برای S22 Ultra/Note

همان‌طور که در گزارشات قبلی نیز اشاره شده، Galaxy S22 Note دارای درگاه اختصاصی برای قلم S Pen خواهد بود. همچنین طبق گزارش ها، این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دو تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ یا Snapdragon 8 Gen 1 (بسته به منطقه عرضه متفاوت است) خواهد بود.

سامسونگ Galaxy S22 Note نام جایگزین Galaxy S22 Ultra خواهد بود

نظر شما چیست؟ آیا رنگ های سبز و قرمز تیره استفاده شده در Galaxy S22 Ultra/Note را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی