حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار آپدیت One UI 4 برای گلکسی زد فولد 3، زد فلیپ 3 و اس 21

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

رابط کاربری One UI 4 اوج بلوغ کمپانی کره‌ای سامسونگ در طراحی یک محیط نرم‌افزاری زیبا، بهینه و پر از امکانات مختلف را نشان می‌دهد. گرچه این شرکت برای رسیدن به این هدف کمی در ارائه این آپدیت با مشکلات روبرو شده بود. اما امروز خبر انتشار آپدیت One UI 4 برای گلکسی زد فولد 3، زد فلیپ 3 و اس 21 به گوش می‌رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

انتشار آپدیت One UI 4؛ بزرگ‌ترین چالش نرم‌افزاری فعلی سامسونگ

سامسونگ برای توسعه و انتشار آپدیت رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 مشکلات عمده‌ای داشته است و اگر اخبار را دنبال کرده باشید، می‌دانید که این شرکت کره‌ای چند بار انتشار آن را آغاز کرده بود اما در نهایت این فرآیند با توقف روبرو می‌شد.

نخستین نگاه به آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ با One UI 4.0 + ویدیو

آخرین اخبار در مورد عرضه One UI 4 برای سه دستگاه گلکسی زد فولد 3، زد فلیپ 3 و اس 21 مربوط به هفته گذشته است که یکی از نمایندگان سامسونگ تأیید کرد که این آپدیت تا زمانی که این شرکت موفق به رفع مشکلات سازگاری با سیستم گوگل پلی شود، متوقف شده است.

انتشار آپدیت One UI 4

پس از همکاری با گوگل به طور خاص برای رفع این مشکلات، سامسونگ بالاخره موفق شد مشکلات آن را برطرف کرده و اکنون قصد دارد رابط کاربری One UI 4 را برای گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی اس 21 عرضه کند. به گفته phonearena، این آپدیت قرار است در سطح جهانی منتشر شود. بنابراین مهم نیست که در کجا زندگی می‌کنید.

اگر صاحب یک گوشی سری گلکسی S21 یا یکی از دو پرچمدار تاشو سامسونگ هستید، همین روزها احتمالا باید آپدیت One UI 4 را دریافت کنید. به غیر از بهبودهای One UI 4، این آپدیت همچنین شامل پچ امنیتی ماه دسامبر 2021 می‌باشد و از سوی دیگر، ثبات دستگاه و بهبود عملکرد آن را نیز به همراه دارد.

معرفی رسمی One UI 4 سامسونگ در ۲ ویدیو جدید

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این آپدیت را دریافت کرده‌اید؟ به نظر شما این آپدیت راضی کننده و کاربردی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان