حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با One UI 4 رسما ارایه شد

بالاخره به صورت رسمی و نهایی آپدیت Android 12 سامسونگ که با رابط کاربری One UI 4 همراه است به اولین سری واجد شرایط رسید. امروز آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با One UI 4 رسما ارایه شده این می تواند خبر خوبی برای دارندگان این دستگاه باشد.

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی اس ۲۱

طی چند هفته گذشته سامسونگ به‌روزرسانی One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را به صورت عمومی بر روی اعضای خانواده گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار گلکسی S21 خود آزمایش کرده است و امروز بالاخره روزی است که همه منتظرش بودید.

این شرکت اعلام کرده است که به طور رسمی One UI 4 را برای گلکسی S21، S21+ و S21 Ultra عرضه می کند. این تنها چند ساعت پس از آن رخ می دهد که یک برنامه ریزی آپدیت این شرکت به طور ناخواسته منتشر شده و نشان داد که این گوشی ها در این ماه به روز رسانی خواهند شد.

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی اس ۲۱

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی اس ۲۱

طبق معمول انتظار می رود ارایه آپدیت به همه کاربران در همه بازارها چند هفته طول بکشد، پس اگر هنوز آپدیت را دریافت نکرده اید نگران نباشید.

آپدیت گلکسی واچ های سامسونگ هم ارایه شده است

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد. همچنین یک به‌روزرسانی جدید برای گلکسی واچ اکتیو، گلکسی واچ اکتیو 2 و گلکسی واچ 3 ارائه شده است که «کاربران را قادر می‌سازد از ویژگی‌های سلامتی پیشرفته و واچ-فیس های جدید لذت ببرند».

سامسونگ به جزییات بیشتر از این نمی‌پردازد، بنابراین مشخص نیست که به‌روزرسانی One UI 4 برای اولین بار در کدام بازار عرضه می‌شود. ما روی بازار خانگی این شرکت یعنی کره حدس می زنیم، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم. ما فرض می‌کنیم که گزارش‌های کاربران باید ظرف چند ساعت ارسال شود.

رابط کاربری One UI 4 با ویجت‌های بازسازی‌شده، مجموعه‌ای از پالت‌های رنگی جدید، طیف گسترده‌تری از ویژگی‌های ایموجی و همچنین GIF‌ها و استیکرهای بیشتری که درون صفحه‌کلید موجود است، ارائه می‌شود. نسخه جدید نرم افزار زمانی که برنامه ای سعی می کند از دوربین یا میکروفون شما استفاده کند به شما هشدار می دهد و شامل یک داشبورد حریم خصوصی جدید است که همه آن تنظیمات را در مکانی مناسب قرار می دهد.

شما Galaxy S21 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۲ آن را دریافت کردید؟ تجربه خود را با دوستان خود و ما در ترنجی به اشتراک بگذارید. همچنین اینجا می توانید لیست گوشی های سامسونگ که آپدیت One UI 4 را دریافت می کنند، ببینید.

لیست دریافت کنندگان آپدیت OneUI 4 سامسونگ در کره جنوبی اعلام شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)