حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۲ گلکسی S20 سامسونگ با One UI 4 در امریکا ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۲، سامسونگ

از عرضه آپدیت اندروید ۱۲ آزمایشی گلکسی S21 حدودا یک ماه و نیم می گذرد. هنوز این دستگاه از فاز بتا خارج نشده است و شاهد ورود نسل قبلی آن به این فاز هستیم. امروز آپدیت آزمایشی اندروید ۱۲ گلکسی S20 سامسونگ با One UI 4 در امریکا ارایه شده است و اگر دوست داشته باشید می توانید در آن عضو شوید تا جدیدترین رابط کاربری و سیستم عامل اندروید را پیش از بقیه تجربه کنید، البته احتمالا با دورچین باگ، چون این رسم فاز بتاست!

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۲ گلکسی S20

سامسونگ در چند هفته گذشته چندین نسخه بتا از One UI 4 (مبتنی بر اندروید 12) را برای آخرین نسل پرچمداران خود، یعنی گلکسی S21، S21+ و S21 Ultra در بازارهای مختلف ارایه کرده است. این آپدیت حتی به جدیدترین گوشی‌های تاشو، یعنی Galaxy Z Fold 3 و Z Flip 3 نیز گسترش یافته است.

خانواده گلکسی اس ۲۰

خانواده گلکسی اس ۲۰ (پیش از آپدیت)

امروز این شرکت در حال گسترش آپدیت Android 12 به همراه One UI 4 است و اولین نسخه بتا را برای سری گلکسی S20 در ایالات متحده منتشر می کند. کسانی که گلکسی S20، S20+ یا S20 Ultra آنلاک دارند، می‌توانند برای شرکت در برنامه بتا در اپلیکیشن Samsung Members درخواست دهند.

امیدواریم کسانی که مدل S20 خود را از یک اپراتور خریداری کرده‌اند، بتوانند نرم‌افزار جدید را نیز در زمان مناسب آزمایش کنند. معمولاً این نسخه‌های بتا ابتدا در بازار خانگی سامسونگ در کره عرضه می‌شوند، اما برای خانواده S20 به هر دلیلی تصمیم گرفت در ایالات متحده شروع به کار کند.

به‌روزرسانی نهایی و پایدار باید ماه آینده برای خانواده S20 منتشر شود، البته اگر بتوان اطلاعات گذشته را باور کرد. این همزمان می‌تواند به این معنی باشد که سری S21 و Fold3 و Flip3 ممکن است زودتر آن را ببینند.

شما معمولا وارد برنامه های آپدیت آزمایشی می شوید؟ منتظر اندروید ۱۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)