حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر های رسمی شیائومی ۱۲ جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند را فاش می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

حتما شما هم می‌دانید که رویداد بزرگ شیائومی قرار است فردا (۲۸ دسامبر-هفتم دی) در چین برگزار شود. از ابتدا مشخص بود که در این رویداد پرچمداران جدید شیائومی معرفی خواهند شد. اما چند روز پیش، این شرکت فاش کرد که رابط کاربری MIUI 13 به همراه ساعت هوشمند S1 نیز در همان مراسم رونمایی خواهند شد. هم اکنون نیز پوستر هایی به طور رسمی توسط شیائومی منتشر شده اند و برخی از ویژگی ها و مشخصات فنی شیائومی ۱۲ را با کاربران به اشتراک می‌گذارند.

پوستر رسمی شیائومی ۱۲ به کارگیری دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را برای این دستگاه تایید می‌کند

حدود یک هفته پیش بود که شیائومی رسماً تاریخ رونمایی سری Xiaomi 12 را مشخص کرد. البته لازم به ذکر است که پیش از آن نیز بسیاری از افشاگران اطلاعات به تاریخ مورد بحث اشاره کرده بودند. اما پس از اعلام رسمی تاریخ معرفی پرچمداران شیائومی، این شرکت شروع به انتشار برخی از مشخصات پرچمداران آینده خود کرد. برای مثال چهار روز پیش پوستری رسمی منتشر شد و مشخصات صفحه نمایش به کار گرفته شده در شیائومی ۱۲ را فاش کرد.

پوستری که به مشخصات Xiaomi 12 اشاره دارد

شاید کمی عجیب به نظر برسد که چرا این غول تولید کننده چینی گوشی های هوشمند، پیش از رونمایی، مشخصات تلفن های خود را فاش می‌کند. این کار به دلیل جذب مخاطبان و برجسته جلوه دادن ویژگی های شاخص پرچمداران آینده این تولید کننده چینی است. و اما در جدیدترین پوستر منتشر شده درباره شیائومی ۱۲، گفته می‌شود که این دستگاه از خنک کننده فوق العاده بزرگ ۲,۶۰۰ میلی متری استفاده می‌کند. چندی پیش، مشکل تولید گرمای بیش از حد موتورولا اج ایکس ۳۰ گزارش شده بود. شیائومی نیز به خوبی به این موضوع آگاهی داشته و پرچمدار خود را به خنک کننده قدرتمندی مجهز کرده است.

پوستری که تأیید می‌کند شیائومی ۱۲ با MIUI 13 عرضه می‌شود

مطابق انتظار، گوشی هوشمند Xiaomi 12 از تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 1 بهره می‌برد. در ابتدا انتظار می‌رفت که شیائومی اولین دستگاه مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام را معرفی کند، اما در نهایت موتورولا برنده این مسابقه شد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. درابتدا برخی گزارشات ادعا می‌کردند که Xiaomi 12 به سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ مجهز خواهد شد. اما پس از آن شایعات مدعی آن بودند که این دستگاه از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. بنابراین انتظار داریم که دو دوربین دیگر موجود در قاب پشتی Xiaomi 12، رزولوشنی ۵۰ مگاپیکسلی داشته باشند.

جزئيات نمایشگر شیائومی ۱۲ به‌صورت رسمی اعلام شد: پنل 1080p و امتیاز +A با ثبت ۱۵ رکورد جدید

در نسخه پایه از سری پرچمداران آینده شیائومی خبری از فست شارژ ۱۲۰ وات نیست. و این شرکت به شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی و بی سیم ۵۰ واتی اکتفا کرده است. خوشبختانه شیائومی باز هم به سیستم صوتی مورد استفاده در گوشی های خود اهمیت داده و پرچمدار جدید این کمپانی به اسپیکر های دوگانه Harman Kardon مجهز است. همچنین لازم به ذکر است که شیائومی به طور رسمی عرضه پرچمداران خود با رابط کاربری MIUI 13 را تأیید کرده است.

با توجه به پوستر های رسمی منتشر شده درباره شیائومی ۱۲، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی