حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئيات نمایشگر شیائومی ۱۲ به‌صورت رسمی اعلام شد: پنل 1080p و امتیاز +A با ثبت ۱۵ رکورد جدید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی، نمایشگر

پس از هفته‌ها انتشار شایعات و جزئيات مختلف از پرچمداران آینده شیائومی، سرانجام این شرکت تأیید کرد که دو سری از گوشی‌های هوشمند سری ۱۲ خود را در تاریخ ۷ دی‌ماه ۱۴۰۰ به‌صورت رسمی معرفی می‌کند. حال، در فاصله حدود یک هفته تا رونمایی از این دستگاه‌ها، برند چینی به‌صورت مداوم جزئيات پرچمداران خود را در سطح وب منتشر می‌کند. پس از به‌نمایش درآمدن طراحی پنل جلویی شیائومی ۱۲، حال امروز جزئیات نمایشگر این گوشی نیز به‌صورت رسمی اعلام شده است که از تجهیز به پنلی با رزولوشن 1080p که یک عقب‌گرد نسبت به پنل 2K شیائومی Mi 11 محسوب می‌شود، به‌همراه بالاترین امتیاز دیسپلی‌میت یعنی +A با ثبت ۱۵ رکورد جدید ازجمله روشنایی نمایشگر ۱۶۰۰ نیت حکایت دارد.

جزئيات نمایشگر شیائومی ۱۲

صبح امروز، Lei Jun، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی شیائومی، یک پوستر تبلیغاتی را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد نمایشگر پرچمدار شیائومی ۱۲ آینده این شرکت موفق شده گواهینامه +A را توسط DisplayMate کسب کند.

علاوه‌بر این، او اضافه کرد که این گوشی هوشمند همچنین 15 رکورد جدید مرتبط با صفحه‌نمایش را ثبت کرده است اما جزئیات کامل مربوط به تمامی رکورد‌های ثبت‌شده توسط این دستگاه را اعلام نکرد.

نمایشگر شیائومی ۱۲

نمایشگر شیائومی ۱۲

با این حال، Lei Jun در ادامه بیان کرد که شیائومی 12 از یک صفحه‌نمایش AMOLED استفاده می‌کند که از تنظیم روشنایی صفحه‌نمایش تا 16000 سطح، روشنایی نمایشگر ۱۶۰۰ نیت و رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی کرده و دارای شیشه محافظ گوریلا گلس Corning Victus در هر دو پنل جلو و پشتی خود می‌باشد.

پس از این اعلام جزئیات نمایشگر، Lao Wei، مدیر محصول شیائومی، با تأیید تجهیز پرچمداران آینده این شرکت به پنلی با رزولوشن +FHD، بیان کرد که این تصمیم برای اطمینان از عمر باتری بهتر انجام شده است به‌طوری‌که استفاده از یک بدنه جمع‌وجور همراه با یک پردازنده پرچمدار، “یک چالش بزرگ” تلقی می‌شود و به‌همین منظور شیائومی مجبور شده است تا یک باتری کوچک‌تر را در سری ۱۲ بکار بگیرد.

مؤثرترین راه‌ها برای جبران کاهش اندازه باتری، معمولاً کاهش رفرش‌ریت، کاهش فرکانس پردازنده یا کاهش وضوح صفحه‌نمایش بوده و شیائومی به‌طور منطقی آخرین مورد را انتخاب کرده است.

با توجه به مشخصات، انتظار می‌رود که هر دو گوشی هوشمند آینده شیائومی مجهز به جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 باشند. اخیراً در تست بنچمارک Geekbench فاش شد که نسخه Pro این گوشی در تست‌های تک‌هسته‌ای امتیاز 1246 و در تست‌های چندهسته‌ای 3903 را کسب کرده است.

انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمند با رابط کاربری سفارشی MIUI 13 مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید 12 به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده عرضه شوند که این نسخه قرار است همراه با گوشی‌های جدید به‌صورت رسمی در تاریخ ۷ دی منتشر شود.

اگر گزارش‌ها را باور کنیم، شیائومی درنظر دارد تا بیش از دو مدل از سری شیائومی 12 را عرضه کند، اما باید دید که آیا همه مدل‌ها هفته آینده معرفی خواهند شد یا خیر.

دیدگاه شما درباره مشخصات نمایشگر شیائومی ۱۲ چیست؟ کسب امتیاز +A به‌همراه ثبت ۱۵ رکورد جدید توسط این نمایشگر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

از دم همشون پولکی هستن پول میگیرن امتیاز میدن بدون تست
شما پول بده نوکیا 1100 هم A+مبگیره تو دیسپلی میت
بدون دورببن بالاترین امتیاز تو dxo

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی