حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی رسماً مشخص شد: ٧ دی ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، شیائومی

رونمایی از نسل جدید رابط کاربری اختصاصی شیائومی، یعنی MIUI 13 با تأخیر فراوانی مواجه شده است و بسیاری از سال گذشته، منتظر این نسخه جدید از MIUI هستند. اما بالأخره در خبری داغ، تاریخ رونمایی رابط کاربری MIUI 13 توسط شیائومی تأیید شد. در ادامه، نگاهی به جزئیاتی جدید از این رابط کاربری داریم.

تاریخ رونمایی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی بالأخره تعیین شد

مدتی پیش، لوگوی رابط کاربری MIUI 13 به صورت رسمی منتشر شد.

 

لوگوی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی رسماً منتشر شد؛ رونمایی به‌زودی!

 

بر اساس گزارش تازه Xiaomiui، شیائومی اخیراً از جزئیات رسمی در مورد رابط کاربری اختصاصی خود پرده برداشته است. همان طور که احتمالاً می‌دانید، شیائومی در تاریخ ٧ دی ١۴٠٠، رویداد بزرگی را برای رونمایی از محصولات جدید خود برگزار می‌کند. شیائومی در این رویداد تازه، از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود، ساعت هوشمند جدید و صد البته، رابط کاربری MIUI 13 پرده برداری می‌کند.

در همین راستا، تاریخ رونمایی رابط کاربری MIUI 13 برای همان تاریخ ٧ دی ١۴٠٠ تأیید شده است. پوستر نمایش داده شده از این رابط کاربری جدید، همان لوگویی را نشان می‌دهد که پیش‌تر شاهد انتشار آن توسط شیائومی بودیم. اما شیائومی تنها به مقرر کردن تاریخ رونمایی از رابط کاربری MIUI 13 اکتفا نکرده است و در کنار آن، جزئیات دیگری را نیز به اشتراک گذاشته است.

بر اساس پوسترهای منتشر شده از MIUI 13، شیائومی بیش از هر چیزی در بخش بهینه سازی و افزایش سرعت در MIUI 13 مانور داده است. این نشان می‌دهد که شیائومی بیش از یک سال، تمرکز خود را وقف بهبود عملکرد رابط کاربری MIUI 13 کرده است تا دیگر شاهد وجود مشکلات اخیر در این رابط کابری نباشیم.

به طور کلی، شیائومی در پوسترهای مربوط به MIUI 13، بر افزایش پایداری عملکرد و افزایش سرعت تأکید ویژه‌ای داشته است. در وهله اول، شیائومی از رونمایی رابط کاربری MIUI 13 For Pad مخصوص تبلت‌های خود نیز خبر داده است. به گفته این برند چینی، بیش از ٣,٠٠٠ اپلیکیشن مخصوص این نسخه از MIUI 13 بهینه سازی شده‌اند.

از طرف دیگر، بهینه سازی سرعت و پایداری خود سیستم عامل در MIUI 13، تا ٢۶ درصد بهبود یافتها است. اما در برنامه‌‌های شخص ثالث، ما حتی شاهد وجود بهینه سازی ۵٢ درصدی هستیم که این واقعاً رقم فوق العاده‌ای محسوب می‌شود! این اعداد و ارقام، نشان دهنده پیشرفت بارز نسبت به نسخه‌های قبلی هستند.

اگر دستگاه‌هی دارید که مجهز به MIUI 12.5 Enhanced Edition است، حتماً متوجه هستید که مشکلات عملکرد و سرعت MIUI، حتی در این نسخه حل نشده است. اما آیا شیائومی می‌تواند با رونمایی از رابط کاربری MIUI 13، بالأخره به مشکل‌های عملکردی گوشی‌های خود فیصله دهد و یا این که همچنان شاهد وجود مشکلات عملکرد و موارد مشابه در محصولات شیائومی خواهیم بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

بتونه باگ هاش رو کم کنه و مدیریت رم و شارژدهیش رو اوکی کنه خوبه
فعلا بهترین One UI سامسونگه …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️