حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S22 اولترا می‌تواند ارتقاء بزرگی در زمینه کیفیت دوربین داشته باشد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعه شده است که گلکسی S22 اولترا در بخش دوربین، از سخت افزار یکسانی با Galaxy S21 Ultra بهره می‌برد. یعنی ماژول دوربین قاب پشتی اس ۲۲ اولترا شامل یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی (زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابر) به همراه سلفی ۴۰ مگاپیکسلی خواهد بود. با این حال، ادعا می‌شود که گوشی پرچمدار آینده سامسونگ توانایی ضبط ویدئو و ثبت عکس های با کیفیت تری نسبت به نسل پیشین را دارد.

گلکسی S22 اولترا نام پرچمدار آینده سامسونگ است و نه S22 نوت!

به گفته های Ahmed Qwaider و Ice Universe، پرچمدار آینده سامسونگ به لطف بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری مهم و پیشرفت‌های هوش مصنوعی کیفیت عکسبرداری بالاتری خواهد داشت. بر اساس گزارش ها، این دستگاه تصاویر و ویدیوهایی با روشنایی بالاتر، رنگ های بهبود یافته و جزئیات بیشتر را با کمک ابزار بهبود جزئیات مبتنی بر هوش مصنوعی ثبت می‌کند.

آن طور که SamMobile اشاره می‌کند، گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ از فناوری Wide Shift OIS استفاده خواهد کرد. بنابراین بهبود ۵۸ درصدی در حذف لرزش ویدئو های ضبط شده را شاهد خواهیم بود. همچنین گفته می‌شود که گلکسی S22 اولترا از هوش مصنوعی برای پیش بینی حرکت افراد در حالت فیلمبرداری پرتره استفاده می‌کند.

Galaxy S21 Ultra

شایعه شده است که این گوشی هوشمند در حالت Pro دارای فیلمبرداری ۱۲ بیتی (۶۸ میلیارد رنگ) خواهد بود. به لطف ویژگی های Super HDR و Super ISO Pro، ثبت رنگ ها در S22 Ultra بهبود یافته و در ویدئو های ضبط شده، نویز کمتری وجود خواهد داشت.

حتما به خاطر دارید که گزارش های قبلی ادعا می‌کردند گران قیمت ترین پرچمدار آینده سامسونگ، Galaxy S22 Note نام خواهد داشت. اما Ahmed Qwaider این شایعات را رد کرده و مدعی شده است که این دستگاه، مطابق انتظار Galaxy S22 Ultra نام دارد. او همچنین گزارشات گذشته درباره جنس قاب پشتی سری اس ۲۲ را تأیید کرده و متذکر می‌شود که تمامی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ دارای پشت شیشه‌ای با روکش مات خواهند بود. شیشه استفاده شده در پرچمداران آینده سامسونگ، نسبت به سری گلکسی اس ۲۱، دوازده و نیم درصد مقاومت بیشتری دارد.

رندر های جدید گلکسی S22 Ultra/Note را در رنگ سبز ببینید!

می‌دانیم که احتمالا گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا از فست شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد. این در حالی است که برخی از تولیدکنندگان چینی گوشی های هوشمند در حال توسعه فناوری های شارژ بیش از ۱۰۰ وات خود هستند.

نظر شما چیست؟ آیا اگر Galaxy S22 Ultra ارتقاء خوبی در زمینه کیفیت عکسبرداری و فیلمبرداری داشته باشد، ارزش ارتقاء از Galaxy S21 را دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

فعلاً در حد حرفه نه بیشتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی