حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری MIUI 13 Pad هم اکنون از ۳,۰۰۰ برنامه پشتیبانی می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

امروز، مقامات MIUI بسیاری از ویژگی های کلیدی MIUI 13 را فاش کردند. علاوه بر این، اکانت رسمی میوآی در ویبو یک پست درباره رابط کاربری MIUI 13 Pad منتشر کرد. این رابط کاربری در واقع همان MIUI است که در حال حاضر برای تبلت ها بهینه سازی شده است. طبق ادعای شیائومی، MIUI 13 Pad هم اکنون از ۳,۰۰۰ برنامه شاخص پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از برنامه ها بدان معناست که ۳,۰۰۰ برنامه برای تبلت های شیائومی بهینه سازی شده و بدون هیچ مشکلی اجرا خواهند شد.

ادعا می‌شود رابط کاربری MIUI 13 باعث عملکرد روان تر دستگاه های شیائومی می‌شود

انتظار می‌رود این رابط کاربری برای تبلت های سری Mi Pad 5 معرفی شود. میوآی ۱۳ پد از هدر رفت فضا در تبلت های شیائومی جلوگیری کرده و حتی اگر برنامه ای برای تبلت ها طراحی نشده باشد، به کمک این رابط کاربری عملکرد بهینه تری خواهد داشت. شیائومی مدعی است که رابط کاربری MIUI 13 به طور قابل توجهی باعث عملکرد بهتر و روان تر تلفن های هوشمند این شرکت نسبت به MIUI 12.5 خواهد شد.

پست میوآی در ویبو

به لطف فناوری که شیائومی آن را Liquid Storage (حافظه مایع) می‌نامد، ادعا می‌شود که حافظه ذخیره سازی یک گوشی هوشمند مجهز به MIUI 13 پس از ۳۶ ماه استفاده مداوم تنها ۵ درصد عملکرد خواندن و نوشتن آن کاهش می‌یابد. به گفته مقامات رسمی این شرکت، پس از نیم سال تلاش و بهینه سازی مداوم، رابط کاربری MIUI 13 پانزده تا پنجاه و دو درصد بهبود یافته است. همچنین ادعا می‌شود که یک تلفن هوشمند پس از آپدیت به نسخه سیزدهم رابط کاربری شیائومی، ۲۰ تا ۲۶ درصد عملکرد روان تری خواهد داشت.

اکانت رسمی MIUI در ویبو، صبح روز گذشته پستی را منتشر کرد که پوستر رابط کاربری MIUI 13 نیز در آن دیده می‌شد. پوستر مذکور اِلِمان های جدیدترین رابط کاربری شیائومی را فاش می‌کند. مانند رنگ ها و اشکال به کار گرفته شده. به گفته معاون شیائومی، چانگ چنگ، سری شیائومی ۱۲ به طور پیش‌فرض به MIUI 13 مجهز خواهند شد. همچنین او نیز مانند سایر مقامات شیائومی ادعا می‌کند که رابط کاربری جدید این شرکت ارتقاء های بسیاری داشته است.

پوستر MIUI 13 Pad

مطابق با گزارش GizChina، لی جون، موسس و مدیر عامل شیائومی، برای جلب توجه کاربران در ویبو نظر سنجی را برگزار کرد. او از کاربران خواسته بود که بگویند از بین گزینه های موجود کدامیک برا آنان اهمیت بیشتری دارد. در انتها بیشترین رأی را گزینه «عملکرد روان و بدون تأخیر» از آن خود کرد. پس از آن به ترتیب دو گزینه «باگ های کمتر-رفع سریع باگ ها» و «ظاهر زیبا و راحتی استفاده» در مقام دوم و سوم قرار گرفتند.

تاریخ رونمایی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی رسماً مشخص شد: ٧ دی ١۴٠٠

رابط کاربری MIUI 12 باعث بروز اشکالاتی در گوشی های شیائومی شد. به همین دلیل پس از آن MIUI 12.5 و MIUI 12.5 Enhanced Edition منتشر شدند. لی جون بار ها تاکید کرده است که تیم MIUI تمام تلاش خود را برای بهینه سازی و رفع اشکالات موجود خواهد کرد. با توجه به آنکه شعار گوشی های سری شیائومی ۱۲ «سریع و پایدار» است. انتظار می‌رود پس از مدت ها شاهد عملکرد خوبی از رابط کاربری این شرکت باشیم.

نظر شما درباره رابط کاربری MIUI 13 و MIUI 13 Pad چیست؟ آیا وعده لی جون درباره بهینه سازی رابط کاربری شیائومی بالاخره محقق خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی