حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر AMOLED با نرخ ۱۲۰ هرتز شیائومی 11i HyperCharge تایید شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

نسخه HyperCharge شیائومی 11i در تاریخ ۱۶ دی ۱۴۰۰ در هند معرفی خواهد شد. این گوشی به عنوان اولین گوشی این کشور که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند وارد بازار خواهد شد. این شرکت اکنون اطلاعات کلیدی مربوط به نمایشگر 11i HyperCharge را تایید کرده است. نمایشگر AMOLED با نرخ ۱۲۰ هرتز شیائومی 11i HyperCharge می تواند نکته مهمی در خرید آن باشد.

شیائومی 11i HyperCharge یا ریبرند Redmi Note 11 Pro+ 5G

همانطور که در پوستر پایین می بینید، مدیر ارشد بازاریابی در شیائومی هند تایید می کند که 11i HyperCharge دارای یک صفحه نمایش AMOLED فوق العاده روشن است که از روشنایی 1200 نیت پشتیبانی می کند. علاوه بر این، صفحه نمایش از وضوح Full HD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. پوستر تأیید می کند که صفحه نمایش دارای یک سوراخ برای دوربین سلفی در مرکز و حاشیه های باریک خواهد بود.

شیائومی 11i HyperCharge

شیائومی 11i HyperCharge

شایعات حاکی از آن است که Xiaomi 11i HyperCharge یک نسخه ریبرند شده از Redmi Note 11 Pro+ 5G است که در چین عرضه شد. انتظار می رود این گوشی با صفحه نمایش 6.67 اینچی S-AMOLED و محافظ گوریلا گلس 5 عرضه شود. برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت در کناره‌ها وجود دارد. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 11 یا شاید هم اندروید 12 مبتنی بر MIUI 12.5 ارائه خواهد شد.

سرعت شارژ شدن شیائومی +Redmi Note 11 Pro با شارژر ۱۲۰ وات چقدر است؟

شیائومی 11i HyperCharge مجهز به چیپست Dimensity 920، رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 خواهد بود. این گوشی دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. برای عکاسی، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسلی (اولتراواید) + 2 مگاپیکسلی (تله ماکرو) دارد.

شیائومی 11i HyperCharge با بلندگوهای استریو JBL عرضه خواهد شد. گزارشی که اخیرا منتشر شده ادعا می کند این گوشی تنها یک مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. انتظار می رود این دستگاه در رنگ های سبز (Camo Green) و مشکی (Stealth Black) وارد بازار شود. این گوشی احتمالاً با مدل ساده شیائومی 11i همراه خواهد بود که گفته می شود نسخه تغییر یافته ای از Redmi Note 11 Pro 5G چین است.

نظر شما چیست؟ با ریبرندهای شیائومی راحتید؟!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، ظاهرأ مشخصات خوبی داره بخصوص فست شارژش، ولی مثل اینکه مختص بزار هند هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)