حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژ شدن شیائومی +Redmi Note 11 Pro با شارژر ۱۲۰ وات چقدر است؟

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | تست، شیائومی

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس را می توان ارزان ترین موبایل با یک شارژر ۱۲۰ واتی دانست. شیائومی با ارایه این دستگاه می خواهد اعلام کند که آماده ارایه این فناوری پیشرفته تا مقیاس گسترده تر از چند پرچمدار خاص است. پرسشی که شاید وجود داشته باشد این است که سرعت شارژ شدن شیائومی +Redmi Note 11 Pro با شارژر ۱۲۰ وات چقدر خواهد بود؟

سرعت شارژ شدن شیائومی +Redmi Note 11 Pro

شیائومی خیلی سخاوتمندانه تصمیم گرفته است که شارژر ۱۲۰ وات را درون جعبه ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ارایه کند. این یعنی شما می توانید به رایگان از نهایت توان شارژ شدن گوشی خود استفاده کنید. این شارژر آنقدر قوی هست که تقریبا هر لپتاپی را که با USB C شارژ شود را هم می تواند به صورت سریع شارژ کند، بدیهی است که باید لپتاپ مذکور از شارژ سریع پشتیبانی کند.

اما این شارژر روی باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس چطور عمل می کند؟

نتایج تست شارژر ۱۲۰ وات شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

نتایج تست شارژر ۱۲۰ وات شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

همانطور که مشاهده می کنید، ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری که در حقیقت ۲ سلول ۲۲۵۰ میلی آمپری دارد و شارژر ۱۲۰ وات تنها در مدت ۱۷ دقیقه و ۱۷ ثانیه شارژ می شود. توجه داشته باشید که این تست در دنیای واقعی انجام شده و ربطی به نتایج آزمایشگاهی ندارد.

به صورت دقیق تر باید گفت به صورت متوسط شاهد شارژ شدن ۲۵۸ میلی آمپر در هر دقیقه هستیم. دمای دستگاه در طول شارژ شدن از ۰ تا ۱۰۰ و با نمایشگر خاموش حدود ۲۰ درجه افزایش داشت و به ۵۰ درجه رسید. رقبای آن با شارژر ۱۲۰ وات عملکرد داغ تری داشته اند اما می ۱۱ تی پرو بهتر عمل کرد.

این عملکرد برای یک گوشی اقتصادی که شاید در بازار کشور ما (این دستگاه نسخه چین است، درباره مدل جهانی صحبت می کنیم) و بر اساس تخمین قیمت نسل های قبلی، حدود ۸ میلیون تومان (با نرخ ارز فعلی) موجود شود، چطور است؟ به نظر من در حال حاضر فقط می توان گفت که فوق العاده است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

واقعا فوق‌العادست… اجازه میگیرم که شیائومی رو پیشرو در این زمینه بدونم… از 15_16 گوشی مجهز به این شارژر ها که میشناسم حدوداً 9 تاش شیائومی هست…
واقعاً کمتر شرکتی در این قیمت جرات ریسک همچین‌کاری رو داره چه برسه به پیشرو بودن…

Behrouz

با سلام من اشتباه میبینم یا عکسی که گذاشتید با اطلاعاتی که میگید جور نیست. ظاهرا عکس مربوط به mi11t pro و شما از نمونه پلاس اطلاعات میدید.

ali karimi

سلام شما درست میبنی ولی اگه توجه کنی 3تا گوشی دیگم هستش که زیرش نوشته شده با حجم باطری و قدرت شارژرهاشون، اونام گوشیهای هستن که فست شارژر120 دارن،زمان شارژ شدن اونارو نوشته واسه ردمی نوت هم نوشته و مشخصات دیگه مثل آمپر و دما فکر کنم، درکل که مقایسه انجام داده و نشون داده شده که در مجموع نوت11پروپلاس بهتره توشارژشدن، موفق باشید

ali karimi

سلام، واقعا نوت11پروپلاس تو محدوده قیمت8میلیون یا کلا زیر10میلیون گوشی خیلی خوب با امکانات خوب هستش، دریک کلام عالیه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)