حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Oppo Find N مشخص شد: بهترین گوشی منعطف موجود!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، تست، عمر باتری

اوپو با وجود این که پیش از این حضور جدی در بازار گوشی‌های منعطف نداشت، اما با ارائه Oppo Find N، بازی عوض شد! عمر باتری و تست سرعت شارژ Oppo Find N به تازگی مشخص شده است. با توجه به جزئیات، ما شاهد نتایج بسیار خوبی هستیم!

اوپو فایند N

اوپو اخیراً در رویداد تازه خود در چین، از Oppo Find N رونمایی کرد.

 

اوپو Find N رسماً معرفی شد: تاشو، کوچک و خوش قیمت!

 

حال پس از گذشت چند روز، این گوشی توسط مجموعه Gsmarena مورد بررسی قرار گرفته است. همان طور که احتمالاً می‌دانید، در این بررسی‌ها از عمر باتری و سرعت شارژ گوشی‌ها نیز صحبت می‌شود. اما پیش از رسیدن به نتایج این دو بخش، بهتر است که مروری بر مشخصات اوپو Find N داشته باشیم:

– نمایشگر داخلی ٧.١ اینچی از نوع LTPO AMOLED با وضوح ١,٩٢٠×١,٧٩٢ و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

– نمایشگر خارجی ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ۶٠ هرتزی

– تراشه Snapdragon 888

– اندروید ١١ و رابط کاربری ColorOS 12

– باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ٣٣ واتی

عمر باتری Oppo Find N

عمر باتری Oppo Find N

همان طور که اشاره کرده بودیم، اوپو Find N اولین گوشی منعطف اوپو است که به صورت عمومی عرضه می‌شود. اما آیا این گوشی می‌تواند در تست‌های بازدهی باتری، دوام بیاورد؟ خب، ظاهراً این گوشی نتایج خیلی خوبی را ثبت کرده است.

در بخش استفاده از نمایشگر خارجی دستگاه، اوپو Find N می‌تواند تا ١٠۶ ساعت در حالت استفاده ترکیبی دوام بیاورد که این فوق العاده است. همچنین در این بخش، شاهد ثبت دوام ٢۴:٣٠ ساعته در بخش تماس، دوام ١٧:١٠ ساعته در بخش وب گردی و دوام ١٧:۴٠ ساعته در بخش پخش فیلم هستیم.

عمر باتری Oppo Find N

در کنار آن، Gsmarena به تست بازدهی باتری این گوشی منعطف با نمایشگر داخلی نیز پرداخته است. به همین ترتیب، Oppo Find N در بخش استفاده ترکیبی با نمایشگر بزرگ‌تر، تا ٩٠ ساعت روشن می‌ماند. میزان بازدهی در بخش تماس 3G، به همان میزان باقی مانده است. اما از سوی دیگر، دوام در تست‌های وب گردی و پخش فیلم، به ترتیب به حدود ١٢ و ١۴ ساعت رسیده است. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری Oppo Find N با برخی از دیگر گوشی‌های منعطف مطرح موجود است:

تست سرعت شارژ

اوپو از شارژر ٣٣ واتی برای تأمین انرژی باتری این گوشی بهره گرفته است. البته ما انتظار داشتیم که این شارژر، توان بیشتری داشته باشد. اما به هر حال، ببینیم که این شارژر در عمل چه چیزی از خود به جای می‌گذارد.

در نیم ساعت اولیه اتصال شارژر به Oppo Find N، حدود ۵٧ درصد از ظرفیت باتری آن شارژ می‌شود که این رقم رضایت بخشی محسوب می‌شود. همچنین برای کامل شدن پروسه شارژ این گوشی منعطف، می‌بایست تا ۶۵ دقیقه منتظر بمانید که همچنان عدد معقولی است.

نظر شما در مورد عمر باتری Oppo Find N چیست؟ آیا سرعت شارژ آن برای شما کافی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️