حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy S22 Note نام جایگزین Galaxy S22 Ultra خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

نام “گلکسی اس ۲۲ نوت” شاید در نگاه اول مصداق بارز “قیمه ها رو توی ماست‌ها ریختن” باشد اما حقیقت این است که اگر کمی به آن فکر کنید، خیلی هم بیراه نیست. همزمان شاید این به معنی پایان سری اولترا محصولات سامسونگ هم باشد. بله، در شایعه می شنویم که سامسونگ Galaxy S22 Note نام جایگزین Galaxy S22 Ultra خواهد بود. این با توجه به طراحی بسیار مشابه با خانواده Note و پایان احتمالی این خانواده، می تواند قابل توجه باشد.

سامسونگ Galaxy S22 Note

یک منبع قابل اعتماد اشاره کرده که گرانترین عضو از سری گلکسی اس 22 آینده که به طور غیررسمی گلکسی اس 22 اولترا نامیده می شد، در واقع می تواند گلکسی اس 22 نوت نامیده شود.

این اطلاعات از اکانت توییتر ترون می آید. این اکانت اعلام کرد که S22 Ultra اکنون “مرده” است و نام نسل بعدی در واقع S22 Note است. اگر درست باشد، نشانه‌ای از احیای سری جدید گلکسی نوت است

برای یادآوری باید بگویم که آخرین عضو خانواده نوت سامسونگ، سری گلکسی نوت 20 بود که سال ۲۰۲۰ عرضه شد. پس از آن، این مجموعه به نفع محصولات تاشو متوقف شد. بسیاری از صاحب نظران استدلال کرده اند که دستگاه های تاشو مانند سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ هنوز به هیچ وجه جایگزین شدن به جای سری نوت نیستند. گلکسی زد فولد حتی با پشتیبانی از قلم S عرضه می‌شود، اما هرگز واقعاً نتوانست توجه طرفداران سری Note را جلب کند.

جایگاه قلم داخلی در گلکسی اس ۲۲ نوت (پیش از این گلکسی اس ۲۲ اولترا نامیده می شد)

جایگاه قلم داخلی در گلکسی اس ۲۲ نوت (پیش از این گلکسی اس ۲۲ اولترا نامیده می شد)

ببینید، گوشی های گلکسی نوت همیشه تلاش داشتند تا نسخه تقویت شده سری S باشند. آنها یک راه عالی برای به دست آوردن جدیدترین و بهترین سخت افزار سال بودند و همراه با چند ارتقاء کوچک نسبت به سری S چند ماه بعد و همزمان با معرفی آیفون ها عرضه می شدند.

به همین دلایل گوشی های سری Note طی سال‌ها طرفداران سرسختی را برای خود دست و پا کردند، چیزی که اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد بار دیگر از آن استفاده کند. هدف اصلی از حذف سری Note محقق شده است، زیرا محصولات تاشو این شرکت در حال حاضر خیلی خوب به فروش می رسند.

اما باز هم، سامسونگ نمی‌خواهد یک گوشی نوت را همزمان با گوشی‌های تاشو معرفی کند. این مشخص می کند که چرا این دستگاه به عنوان بخشی از سری S22 فروخته می‌شود و نه به عنوان یک گوشی مستقل مانند همیشه.

صرف نظر از این، مهم است که در اینجا تأکید کنیم که نامگذاری جدید سامسونگ گلکسی اس 22 نوت که توسط منبع این خبر عنوان شده است، هنوز چیزی جز یک شایعه نیست، بنابراین احتمال خطا در آن را در نظر داشته باشید.

شما چطور فکر می کنید؟ کدام نام بهتر است؟ “گلکسی اس ۲۲ اولترا” یا “گلکسی اس ۲۲ نوت” ؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به عنوان کسی که اپل رو خیلی قبول داره، سری نوت سامسونگ رو دوست داشتم و این نام گذاری در سری اس هم می تونه بد نباشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)