حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO Neo 5 SE معرفی شد: Snapdragon 870 و دوربین ۵٠ مگاپیکسلی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، اخبار

آیکو امروز نه تنها یک گوشی، بلکه دو گوشی جدید را معرفی کرده است. این دو گوشی، دستگاه‌های رده بالا، اما با ارزش خریدی بالا هستند. گوشی iQOO Neo 5 SE، دیگر گوشی جدید این کمپانی است که از مشخصات سخت افزاری جذاب و قیمتی مناسب بهره می‌برد. در ادامه، موارد بیشتری را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی و قیمت گوشی iQOO Neo 5 SE

مشخصات فنی و رندر آیکو ۵ نئو SE قبل از رونمایی فاش شده بود.

 

مشخصات و قیمت iQOO Neo5 SE پیش از معرفی فاش شد

 

اما به نقل از Gizmochina، آیکو به غیر از رونمایی از گوشی گران قیمت جدید سری Neo خود، یک مدل میان رده پریمیوم را نیز با نام iQOO Neo 5 SE رسماً معرفی کرده است! این گوشی، قیمت مناسب و قابل توجهی دارد. اما در ابتدا، مشخصات آن را مرور خواهیم کرد.

برای شروع، آیکو از نمایشگری ۶.۶٧ اینچی از نوع IPS LCD با رفرش ریت ١۴۴ هرتزی، پشتیبانی از طیف زنگی DCI-P3 و بیشینه نوری ۶۵٠ نیتی در Neo 5 SE بهره گرفته است.

قدرت این گوشی، به لطف تراشه Snapdragon 870 تأمین می‌شود. همچنین منبع تغذیه میان رده جدید iQOO، باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی است که در عین حال از شارژر ۵۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

در بخش سیستم دوربین، ما شاهد به کارگیری دوربین اصلی سه گانه ٢+٨+۵٠ مگاپیکسلی در Neo 5 SE هستیم. همچنین در قسمت دوربین سلفی، حسگر تصویری با وضوح ١۶ مگاپیکسلی استفاده شده است. علاوه بر این، اسپیکر استریو، موتور ویبره خطی، حالت بازی 4D و تجربه صدای سه بعدی در این گوشی موجود هستند. رابط کاربری این گوشی نیز همان OriginOS اختصاصی ویوو بر پایه اندروید ١١ است. خوشبختانه درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون نیز در این گوشی تعبیه شده‌اند. حسگر تشخیص اثرانگشت گوشی iQOO Neo 5 SE، بر روی فریم واقع شده است.

برای پایان، باید خاطرنشان کنیم که این گوشی به زودی و تنها در چین عرضه می‌شود. اما فعلاً خبری از عرضه جهانی آن نیست. قیمت نسخه‌های مختلف آیکو Neo 5 SE به شرح ذیل است:

– ٨/١٢٨ گیگابایتی: ٢,١٩٩ یوان (معادل ٣۴۵ دلار آمریکا)

– ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,٣٩٩ یوان (معادل ٣٧٩ دلار آمریکا)

– ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,۵٩٩ یوان (معادل ۴٠٧ دلار آمریکا)

آیا iQOO Neo 5 SE و ویژگی‌های آن مورد پسند شما واقع شده‌اند؟ نظر شما در مورد میزان ارزش خرید این دستگاه میان رده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️