حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فولد ۲ از نمایشگر ۸.۱ اینچی UTG سامسونگ استفاده می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

اوایل سال جاری، شیائومی به‌طور رسمی اولین گوشی هوشمند تاشو خود تحت سری میکس را با نام Mi MIX Fold معرفی کرده و مدتی بعد نیز آن را در بازار چین به فروش رساند. اکنون، طبق اطلاعات لو رفته جدید، گفته می‌شود که شیائومی درحال کار بر روی جانشین گوشی تاشو خود با نام میکس فولد ۲ می‌باشد که از نمایشگر منعطف ۸.۱ اینچی UTG ساخته‌شده توسط سامسونگ بهره می‌برد.

نمایشگر شیائومی میکس فولد ۲

طبق آخرین گزارش‌های منتشرشده، گوشی هوشمند تاشوی آینده شیائومی در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است و مراحل صدور گواهینامه خود را با شماره مدل 22061218C طی می‌کند.

همچنین مشخص شده است که MIX Fold 2 می‌تواند در ماه ژوئن یا جولای سال آینده به‌طور رسمی در بازار چین معرفی شود. این گوشی که گفته می‌شود دارای اسم رمز «zizhan» می‌باشد، با مشخصات ارتقایافته عرضه خواهد شد.

نمایشگر شیائومی میکس فولد ۲

نمایشگر شیائومی میکس فولد ۲

آخرین گزارش‌ها ادعا می‌کنند که شیائومی از صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر UTG AMOLED با اندازه ۸.۱ اینچ که توسط Samsung Display توسعه یافته است، استفاده خواهد کرد. صفحه‌نمایش UTG در سطح 30 میکرون پردازش شده و ازطریق فرآیندی ساخته شده است که انعطاف‌پذیری و دوام نمایشگر را بهبود می‌بخشد.

علاوه‌بر این، همچنین گفته شده است که این گوشی هوشمند دارای لولاهای بازطراحی‌شده و ارتقایافته با مقاومت بیشتر نسبت به نسل اول خواهد بود. همچنین احتمال استفاده از گواهینامه IP به‌منظور مقاومت در برابر آب و یا نفوذ گردوخاک، دور از ذهن نیست. در مورد سایر پیشرفت‌ها در دستگاه آینده، باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

برای کسانی که اطلاعی ندارند، شیائومی از Polyimide (PI) برای صفحه‌نمایش منعطف استفاده‌شده در گوشی هوشمند MIX Fold استفاده کرده که توسط Huaxing Optoelectronics (TCL CSOT) تولید شده است. کمپانی دیگر چینی یعنی هوآوی نیز از همین نوع نمایشگر برای گوشی تاشو Mate X2 خود استفاده کرده است.

دیدگاه شما پیرامون استفاده از نمایشگر تولیدشده توسط سامسونگ در گوشی تاشو میکس فولد ۲ شیائومی چیست؟ به‌نظر شما سبک طراحی و مشخصات داخلی این دستگاه چه تغییراتی خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی