حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری بیسیم ریلمی Buds Air 3 را پیش از رونمایی رسمی ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، لوازم جانبی

انتظار می‌رود ریلمی به زودی Realme Buds Air 3 را رونمایی و عرضه کند. هندزفری های کاملاً بی سیم آینده این شرکت قبلاً چندین بار لو رفته است و تقریباً همه چیز را در مورد آن فاش کرده است. این محصول امروز اما بار دیگر در اینترنت در تصاویر زنده ظاهر می شود. بیایید در ترنجی تصاویر واقعی ریلمی Buds Air 3 را ببینیم.

 

 

ما اینجا تصاویر زنده ریلمی بادز اِیر 3 را پیش از رونمایی رسمی داریم. با توجه به این تصاویر، TWS ریلمی واقعاً دارای طرحی است که قبلاً توسط رندرها به نمایش گذاشته شده بود. این بدان معناست که آنها تا حدودی مشابه نسخه قبلی خود یعنی Realme Buds Air 2 خواهد بود.

سر این هندزفری به سبک داخل گوشی و شامل پایه خواهند بود و از طرف دیگر، قاب شارژ متفاوت از مدل قدیمی خواهد بود.

ریلمی Buds Air 3

ریلمی Buds Air 3

 

قاب جدید دارای یک روکش براق منحصر به فرد در بالای درب، همراه با نشان برند ریلمی است. در نهایت، اگرچه این تصاویر به ما نشان نمی‌دهند، اما گزارش ها می‌گویند که یک دکمه در سمت راست و یک پورت USB Type-C در پایین این قاب قرار دارد.

بیایید کمی در مورد مشخصات این هندزفری زیبا و خوش قیمت صحبت کنیم؛ در مورد مشخصات، مشخص شده است که Realme Buds Air 3 آینده با برخی ارتقاء ها نسبت به نسخه قبلی خود عرضه خواهد شد. گفته می شود که این هدفون قابلیت تشخیص قرارگیری درون گوش، اتصال همزمان به دو دستگاه و تجربه صوتی سفارشی را ارائه خواهد داد.

به نقل از منبع به غیر از ویژگی‌های ذکر شده، این محصولات ریلمی که هنوز رونمایی نشده‌اند دارای ویژگی‌های معمولی مانند ANC (حذف نویز فعال)، حالت شفافیت، حالت Bass Boost+، بلوتوث 5.1، پشتیبانی از کدک‌های صوتی AAC/SBC و حداکثر عمر باتری 30 ساعته خواهند بود.

ریلمی هنوز تاریخ عرضه Realme Buds Air 3 را اعلام نکرده است اما طبق سیاست تولید محصولات ریلمی می‌توان امیدوار به خوش قیمت بودن این هندزفری زیبا بود.

 

ریلمی بادز ایر 3 با این طراحی برای شما هم جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری