حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سنجش فشار خون با ساعت هواوی Watch D نیازمند به یک اتصال خارجی ویژه است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، هواوی

ساعت هوشمند Huawei Watch D جدیدترین محصول پوشیدنی این شرکت است که باید به زودی معرفی شود. شایعاتی درباره ویژگی جذاب سنجش فشار خون در این ساعت وجود داشت. حالا در گزارش هایی پیش از معرفی رسمی این محصول می بینیم که سنجش فشار خون با ساعت هواوی Watch D نیازمند به یک اتصال خارجی ویژه است.

سنجش فشار خون با ساعت هواوی Watch D

هواوی Watch D

هواوی Watch D

گجت های پوشیدنی هوشمند هر روز ویژگی‌های مرتبط با سلامتی را گسترش می دهند. پس از اینکه چندین شرکت قابلیت ECG را به ساعت‌های خود آوردند، سامسونگ تصمیم گرفت یک گام فراتر رفته و از طریق یک سنسور کوچک، یک دستگاه اندازه‌گیری فشار خون را به Watch3 معرفی کند. با این حال، آن یکی نیاز به راه اندازی اولیه با استفاده از یک دستگاه اندازه گیری فشار خون اختصاصی داشت.

طبق گزارش‌ها، هواوی با واچ D یک گام فراتر می‌رود تا به تنهایی خوانش دقیق BP را ارائه دهد. طبق ویدیوی راهنمای کاربر فاش شده، این پوشیدنی دارای یک وسیله جانبی بادی است که در داخل بند قرار می گیرد. از دو اندازه مختلف بند پشتیبانی می کند که از طریق پین به ساعت و با دکمه های لاستیکی به بند متصل می شوند. در ویدیو زیر می توانید این اتصال خارجی را ببینید:

 

 

برای به دست آوردن یک خوانش واضح، باید در یک موقعیت خاص بنشینید، دست دارای ساعت باید شانه مقابل را لمس کند و خود ابزار پوشیدنی با سینه تماس نداشته باشد.

طبق گزارش ها، Watch D با 32 مگابایت رم و 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. مقدار حافظه رم عجیب است اما اینطور گزارش می شود. می توان آن را از طریق بلوتوث به گوشی یا هدفون متصل کرد. منابع برچسب قیمتی 2998 یوان را عنوان می کنند که 470 دلار است، و در حالی که هیچ تاییدی در مورد هزینه یا اینکه آیا این ساعت می تواند مستقل کار کند وجود ندارد، برای چنین قیمتی بهتر است نوعی اتصال مخابراتی با سیم کارت ارائه شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وظیفه ساعت هوشمند چیست؟ پایش سلامتی یا نشان دادن نوتیفیکیشن و ظاهر زیبا؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)