حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 13 برای شیائومی Mi 11 و ردمی K40 احتمالا ۷ دی ۱۴۰۰ ارایه شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شیائومی

اخبار پیرامون MIUI 13 شیائومی عمیقاً با شایعاتی آمیخته شده است که بسیاری از آنها قبلاً نادرست بوده اند. به عنوان مثال، گزارشی از ماه گذشته داشتیم که تاریخ معرفی آن را ۲۵ آذر تعیین می کرد، چیزی که اکنون به نظر می رسد نادرست است زیرا هیچ مراسم معرفی بزرگی در آن روز برنامه ریزی نشده است. امروز اما گفته می شود آپدیت MIUI 13 برای شیائومی Mi 11 و ردمی K40 احتمالا ۷ دی ۱۴۰۰ ارایه شود.

آپدیت MIUI 13 برای شیائومی Mi 11

گزارش دیگری از همان منبع اکنون ادعا می کند که تاریخ عرضه MIUI 13 در واقع ۷ دی ۱۴۰۰ است و سری Mi 11 و Redmi K40 اولین دستگاه هایی هستند که در همان روز به روز رسانی می شوند.

در حالی که این باز هم تایید نشده است و چیزی جز یک شایعه نیست، اما باز هم از سایر تاریخ های عرضه احتمالی قوی تر است. این به آن دلیل است که شیائومی MIUI 12.5 را سال گذشته در همان روز عرضه کرده بود.

در ادامه این گزارش آمده است که هر دو بیلد پایدار و بتا برای MIUI 13 در همان روز معرفی خواهند شد، چیزی که از زمان MIUI 11 رخ نداده است. شیائومی در واقع در حال آزمایش بیلدهای پایدار MIUI 13 در چند مدت اخیر بوده است.

MIUI 13

MIUI 13

منبع همچنین اطلاعات کمی از سرورهای شیائومی را رهگیری کرده است که نشان می دهد MIUI 13 V13.0.1.0 قبلاً برای سری Mi 11 و Redmi K40 آماده شده است. این بیلدها با ورژن یکسان احتمالاً ۷ دی ۱۴۰۰ منتشر خواهند شد.

دستگاه هایی که گفته می شود در تاریخ ۷ دی ۱۴۰۰ آپدیت MIUI 13 پایدار را دریافت خواهند کرد شامل موارد زیر می شوند:

  1. ۱- Xiaomi Mi 11 Ultra
  2. ۲- Mi 11
  3. ۳- Redmi K40 Pro
  4. ۴- Redmi K40 Pro+

گوشی های دیگری مانند شیائومی می ۱۰ اس، می 11 لایت 5 جی، می میکس 4، ردمی کی 40، ردمی کی 40 گیمینگ و ردمی نوت 10 پرو 5G نیز ممکن است در همان روز به روز رسانی شوند.

از یاد نبرید که این خبر شایعه است و هنوز هیچ چیز رسمی نیست.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)