حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکس واقعی خانواده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در رنگ های سفید و مشکی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

به نظر می رسد که هفته پرباری برای سامسونگ آغاز شده است. دوشنبه است و شاهد شروع هفته جدید کارخانه شایعات (!) هستیم که با درز اطلاعات تقریبا بی وقفه درباره خانواده Galaxy S22 به پیش می رود. همین چند ساعت پیش بود که اولین تصویر واقعی از گلکسی اس ۲۲ مدل پایه را در رنگ مشکی براق دیدیم. شوکه کننده بود؟ نظرتان درباره حضور تمام اعضای خانواده گلکسی S22 سامسونگ در کنار هم و آن هم در ۲ رنگ چیست؟ بله دقایقی پیش عکس واقعی خانواده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در رنگ های سفید و مشکی لو رفت و می توانید آن را اینجا در ترنجی ببینید.

عکس واقعی خانواده گلکسی اس ۲۲ در رنگ های مشکی و سفید

همانطور که در تصویر بالا برای رنگ مشکی خانواده Galaxy S22 می بینید، به نظر می رسد سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ دوست دارد که شیشه براق را برای مدل های گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس استفاده کند. عینک بدبینی خود را بگذاریم؟ خب شبیه به راهبرد اپل برای ایجاد تمایز ظاهری بین آیفون های ساده و پرو جدید است، نه؟ مدل های ساده شیشه براق و مدل های پرو شیشه مات.

این جا هم همین اتفاق افتاده است، مدل گلکسی اس ۲۲ نوت (نام جدید ادعا شده برای گلکسی اس ۲۲ اولترا) با قاب شیشه مات دیده می شود. طراحی مدل برتر واقعا ساده است، مثلا آن را مقایسه کنید با شایعه عجیب و غریب طراحی دوربین شیائومی ۱۲ اولترا و متوجه منظور ما خواهید شد.

اما رنگ سفید چه خبر؟

خانواده گلکسی اس ۲۲ در رنگ سفید

خانواده گلکسی اس ۲۲ در رنگ سفید

همانطور که می بینید، در رنگ سفید هم شاهد همین موضوع شیشه های مات و براق برای مدل برتر و مدل های پایین تر هستیم. با این وجود شیشه قاب دوربین مدل های گلکسی S22 و S22 پلاس مات است، دوباره شبیه به آیفون های غیرپرو!

طبق چیزی که از قبل انتظار داشتیم، طراحی گلکسی S22 Note مشابه به سری نوت است، یعنی گوشه های تیز و اندامی درشت تر. خب این از نامی که به تازگی برای آن شایعه شده است (یعنی گلکسی اس ۲۲ نوت) کاملا پیداست و قابل درک خواهد بود.

مدل های پایه و پلاس اما در مقابل گوشی های گردتر ارند و حتی جالب اینکه قاب پشتی آن ها برای اولین بار در چندین سال اخیر در محصولات سامسونگ، لبه خمیده ندارد (شما هم اینطور می بینید؟)، حداقل به اندازه مدل برتر خمیده نیست. خب ما این موضوع را درباره نمایشگر این مدل ها مطمئن هستیم اما درباره قاب پشتی اطمینان نداشتیم که امشب تصاویر اینطور نشان می دهند.

نظر شما درباره طراحی خانواده Galaxy S22 چیست؟ فاصله زیادی تا معرفی رسمی آن ها نباید وجود داشته باشد. ما انتظار رونمایی رسمی سامسونگ از پرچمدار سال ۲۰۲۲ خود برای اسفند ۱۴۰۰ را داریم.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

S22 note زیبا تر از عضو های دیگه هست …

meiyou

یه باتری با ظرفیت حداقل 5000 میلی آمپر + فست شارژر 67 واتی میتونه اس 22 نوت رو تبدیل به برترین پرچمدار 2021 کنه

vahid

چرا لنز دوربیناشون ی شکله؟؟دوربین پریسکوپی نداره اس۲۲نوت یا به قولی اس ۲۲ الترا؟؟

vahid

خوب طرح که صددرد همینه ولی عین ماکت میمونن این عکسهایی که درز کردن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)