حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده گلکسی اس ۲۲ طراحی پنل پشتی آن را در رنگ مشکی براق نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در چند هفته گذشته شاهد انتشار رندرهای سری Galaxy S22 سامسونگ بوده‌ایم. درجایی دیگر نیز، تصویر زنده نسخه اولترا/نوت این سری را مشاهده کردیم که از طراحی مشابه گلکسی نوت بهره مي‌برد. امروز اما، تصویر زنده نسخه پایه گلکسی اس ۲۲ فاش شده است که جزئيات طراحی پنل پشتی پرچمدار آینده سامسونگ در رنگ مشکی براق را نمایش می‌دهد.

تصویر زنده گلکسی اس ۲۲

افشاگر مشهور فناوری، Ice Universe، به‌تازگی در حساب Weibo خود تصویر زنده نسخه استاندارد گلکسی اس 22 را فاش کرده است که طبق آن مشاهده می‌کنیم که این دستگاه در دست چگونه به‌نظر می‌رسد.

همان‌طور که از تصویر مشخص است، به‌نظر می‌رسد گلکسی اس 22 جدید در مقایسه با پرچمداران فعلی گلکسی اس 21، طراحی تقریبا مشابهی دارد. اما پس از بررسی، متوجه می‌شویم که نسخه استاندارد گلکسی S22 جدید درواقع دارای پنل پشتی شیشه‌ای براق (به‌جای شیشه مات در گلکسی S21) می‌باشد. درواقع، اگر پنل پشتی براق این گوشی نبود، با توجه به طراحی مشابه، تصور می‌کردیم با گلکسی S21 طرف هستیم!

تصویر زنده گلکسی اس ۲۲

تصویر زنده گلکسی اس ۲۲

علاوه‌بر این، همچنین مشاهده می‌شود که طراحی ماژول دوربین نیز تغییر کرده است. لنزهای دوربین اکنون برجستگی جزئی‌ای دارند، درحالی‌که لنزهای گلکسی اس 21 فعلی، به‌طور کامل درون قاب دوربین جای گرفته و هیچ‌گونه برآمدگی ندارد. به‌طورکلی، این‌گونه می‌توان بیان کرد که گلکسی S22 جدید ازنظر هندلینگ و خوش‌دستی، گوشی خوبی به‌شمار می‌رود؛ چراکه حاشیه‌های فوق‌باریک نمایشگر به‌طور مساوی در تمامی جهات آن قرار گرفته است و خود دستگاه نیز کمی عریض‌تر و کوتاه‌تر از مدل پیشین می‌باشد.

پیش از این، فاش شده بود که سری جدید گلکسی اس 22 دارای چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 می‌باشد که اخیراً معرفی شده است. همچنین، نسخه مجهز به Exynos 2200 و پردازنده گرافیکی AMD در مناطق محدودی در دسترس خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود که پرچمداران سری Galaxy S22 سامسونگ در اولین ماه سال آینده (2022) به‌صورت رسمی معرفی و مدت کوتاهی پس از آن نیز به بازار عرضه شوند. همچنین خبرهایی به‌گوش می‌رسد مبنی‌بر اینکه قیمت گوشی‌های جدید احتمالاً مشابه نسخه‌های فعلی باقی خواهند ماند.

دیدگاه شما پیرامون تصویر زنده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ و طراحی پنل پشتی آن در رنگ مشکی براق چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی