حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های گلکسی S22 را ببینید؛ یک پرچمدار جمع و جور

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

پس از انتشار رندر های Galaxy S22 Ultra و Galaxy S22+، اکنون نوبت به رندر های گلکسی S22 رسیده است. این تصاویر که طراحی ظریف و جمع و جور نسخه پایه پرچمدار آینده سامسونگ را به نمایش می‌گذارند، توسط استیو همرستوفر منتشر شده اند.

رندر های گلکسی S22 منتشر شدند، کوچک‌ترین پرچمدار سال های اخیر سامسونگ

به طور کلی طراحی Galaxy S22 تا حد زیادی شبیه به نسل قبلی خود یعنی گلکسیS21 است. البته این موضوع چندان هم بد نیست و نمی‌توان بابت آن به سامسونگ خورده گرفت، زیرا به طور کلی این ماژول دوربین و این نوع طراحی جدید است و تنها برای بار دوم است که تکرار می‌شود.

مطابق با رندر منتشر شده از طریق Phone Arena، بر روی قاب پشتی یک ماژول دوربین سه گانه دیده می‌شود که طبق شایعات شامل سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است که به عنوان دوربین های فوق عریض و زوم تله عمل می‌کنند. در قاب پشتی یک فلش هم وجود دارد که البته خارج از برجستگی ماژول دوربین قرار گرفته است.

رندر گلکسی S22

بقیه مشخصات Galaxy S22 دقیقاً همان چیزی است که انتظار آن را دارید. یک صفحه نمایش ۶ اینچی که دوربین سلفی نیز در پانچ هول کوچکی در مرکز قسمت بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است. همچنین جالب است بدانید که این اولین بار است که سامسونگ سراغ حاشیه های کاملا متقارن و یکسان می‌رود.

تنها تولیدکنندگان گوشی های هوشمند که دستگاه هایی با حاشیه یکنواخت تولید کرده اند اپل و گوگل هستند. که البته دستگاه های تولیدی آنان حاشیه های ضخیم تری نسبت به پرچمدار آینده سامسونگ دارد. و حقیقتا سامسونگ در این زمینه دستگاه بسیار چشم نوازی را تولید کرده است.

حاشیه های کم و صفحه کوچک به این معناست که Galaxy S22 سامسونگ یکی از جمع و جورترین پرچمداران سال های اخیر خواهد بود. در حقیقت، تنها چند میلی متر بلندتر از Galaxy S10e است که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد.

با این حال، حرکت به سمت یک تلفن هوشمند جمع و جورتر می تواند به عنوان یک ریسک بزرگ تلقی شود. اپل سال گذشته با آیفون ۱۲ مینی سعی کرد دنیای تلفن های هوشمند را فتح کند اما به طرز بدی شکست خورد. مسلماً آیفون ۱۲ مینی بسیار کوچکتر از گلکسی اس ۲۲ سامسونگ بود. اما به طور کلی گوشی های کوچک دیگر طرفداران زیادی ندارند.

رندر گلکسی S22

آیا Galaxy S22 نیز از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد؟

برای جلوگیری از هرگونه سردرگمی، باید بگوییم که کلگسی S22 شامل قلم داخلی S Pen نیست. همچنین بعید است که از قلم نیز پشتیبانی کند. در نتیجه طرفداران قلم و سری گلکسی نوت چاره ای جز خرید Galaxy S22 Ultra نخواهند داشت. البته برخی گزارشات مدعی عرضه گلکسی S22 اولترا با نام نوت ۲۲ اولترا هستند. این امر چندان تعجب آور نیست زیرا این دو دستگاه  دو گروه متفاوت از مخاطبان را مورد هدف قرار می‌دهند. سامسونگ Galaxy S22 Ultra به عنوان یک دستگاه پریمیوم برای مشتریانی است که بهترین ها را می‌خواهند. در حالی که Galaxy S22 یک گوشی جمع و جور و‌ اقتصادی تر خواهد بود.

سامسونگ به رویه سال های گذشته خود پشت نکرده و سری Galaxy S22 نیز با دو تراشه متفاوت عرضه خواهند شد. تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۹۸ برای بازار آمریکا و تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ (که اولین تراشه سامسونگ با پردازنده گرافیکی AMD است) برای بازار جهانی. انتظار می‌رود که Galaxy S22 در اوایل ژانویه (اواسط دی ماه) در کنار دو برادر گران قیمت تر خود معرفی شود. متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره قیمت پرچمدار جدید سامسونگ وجود ندارد. اما به توجه به اینکه گلکسی S21 با قیمت ۷۹۹ دلار در آمریکا به فروش می‌رسد، انتظار می‌رود که نسل آینده آن نیز قیمت مشابهی داشته باشد.

رندر Galaxy S22 Ultra سامسونگ را با جایگاه اختصاصی S-Pen و طراحی شاسی سری Galaxy Note تماشا کنید!

با توجه به رندر های منتشر شده گلکسی S22 نظر شما درباره پرچمداران جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی