حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر سامسونگ Galaxy S22 Ultra به صورت زنده منتشر شد!

نوشته

2 سال قبل | 13 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

کم کم گلکسی اس ٢١ اولترا به سالگرد رونمایی خود نزدیک می‌شود. در همین راستا، کره‌ای‌ها به زودی از نسل جدید این گوشی رونمایی می‌کنند. حال در این فاصله، اولین تصاویر زنده از سامسونگ Galaxy S22 Ultra منتشر شده‌اند. در این تصاویر، ما می‌توانیم طراحی پرچمدار جدید سامسونگ را در دنیای واقعی مشاهده کنیم.

تصاویر سامسونگ Galaxy S22 Ultra و مهر تأییدی بر شایعات اخیر

ما در ترنجی به طور گسترده از Galaxy S22 Ultra صحبت کرده‌ایم. به طور مثال، ما از تصاویر قاب این گوشی نیز صبحت کرده بودیم.

 

تصاویر قاب سامسونگ Galaxy S22 Ultra منتشر شد؛ نام این گوشی، قطعی است!

 

به گزارش FrontPageTech، نمونه‌ای از گلکسی اس ٢٢ اولترا به تازگی در تصاویر زنده ظاهر شده است. این تصاویر، کاملاً واضح هستند و یک دستگاه گلکسی اس ٢٢ اولترا را نشان می‌دهند. با توجه به کارکرد صحیح این گوشی و همچنان موثّق بودن منبع آن، می‌توان گفت که ما به احتمال خیلی زیاد شاهد طراحی موجود در تصاویر مورد اشاره خواهیم بود. اما این تصاویر، دقیقاً چه اطلاعاتی را به ما می‌دهند؟

ابتدا از قاب جلویی این دستگاه پرچمدار شروع می‌کنیم. جایی که لبه‌های نمایشگر تا حدی خمیده هستند. این در حالی است که برخی ادعا داشتند پرچمدار جدید سامسونگ، با نمایشگر تخت روانه بازار می‌شود. به طور کلی، باید بگوییم که طراحی قاب جلویی مشابه گلکسی اس ٢١ اولترا است و محل قرارگیری دوربین سلفی، همان حفره نمایشگر مرکزی می‌باشد.

نکته مهم دیگر، این است که ما شباهت زیادی را بین طراحی شاسی این دستگاه و گوشی‌های قبلی سری گلکسی نوت مشاهده می‌کنیم. این موضوع، سبب می‌شود که کارکرد با گلکسی اس ٢٢ اولترا بیشتر حس کار کردن با گلکسی نوت ٢٠ اولترا را به شما بدهد. صحبت از سری گلکسی Note شد. ما مانند سری گلکسی نوت سامسونگ، شاهد پشتیبانی از قلم S-Pen و حتی وجود یک جایگاه اختصاصی در نسل جدید سری Galaxy S خواهیم بود. از دیگر جزئیات این تصویر، می‌توان به فریم فلزی، وجود اسپیکر استریو و درگاه Type-C اشاره کرد.

در نهایت، نوبت به قاب پشتی این دستگاه رونمایی نشده می‌رسد. جایی که ما شاهد به کارگیری دوربین اصلی چهارگانه با چینش قطره‌ای هستیم. این چینش قطره‌ای را پیش‌تر در Galaxy A32 نیز دیده بودیم. همچنین بیرون زدگی لنز دوربین‌ها، نسبتاً کم است. از سوی دیگر، ما شاهد استفاده از فلش LED و فوکوس لیزری در کنار این سیستم دوربین هستیم. گفته می‌شود که دوربین گلکسی اس ٢٢ اولترا، مشخصاتی مانند قبل را داراست و بیشتر در بخش بهینه سازی نرم افزاری متمرکز است. قاب پشتی شیشه‌ای این گوشی، رنگ مشکی مات را دارد. در قاب پشتی این گوشی، می‌توان برچسب‌های هشداری را مشاهده کرد که اجازه فاش شدن اطلاعات گوشی را نمی‌دهد. بنابراین، می‌توان گفت که این نسخه رسمی است.

نظر شما در مورد تصاویر فاش شده از سامسونگ Galaxy S22 Ultra چیست؟ آیا این طراحی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanha122

بهتریت پرچم دار سال اینده یا اختلاف چ طراحی چ صحفه نمایشی قلم اونجا چی میگه 😉

mostafa3

چقدر کلفته 😮

احتمالا به خاطر باتریه
چون قلم اضافه شده در حالت معمول اونوقت باید ۴۵۰۰ میشد که سامسونگ میخواد از ۵۰۰۰ استفاده کنه

Tanha122

بهتریت پرچم دار سال اینده با اختلاف چ طراحی چ صحفه نمایشی قلم اونجا چی میگه 😉

😈❤🤍🚀🔥……Samsung is coming

m.b

بعد چند سال چقدر جذابه این سری…
در حد s10 برام جذابه طراحیش… خیلی عالیه… خصوصاً که با قلم اومده و همه‌چی تمومه تقریباً…

vahid

حاشیه پایینش که اندازه نوت ۲۰الترا هستش هنوز،،کاشکی که دور دوربین هاش ی کادری قرار میداد

AŁɪ

همون نوت ۲۰ الترا با چیپست و طراحی پشت جدید …

Mahdi

در یک کلام فوق‌العاده

اینا منو میخوان هیولان
اینا منو میخوان به مولا
سامی بشون بگو سامی بشون بگو هیولام…🔥🚀😈❤

kazem940

من کاری ندارم بهترینه یا بدترین، من خوشم اومد و میخرمش

ali karimi

سلام،ظاهرخیلی خوب وقشنگی داره البته تو نسخه الترا بینیم دونسخه پایینتر اونا چیورین الیته صفحه جلو که یجورایی یکی هستن حالا شاید از پشت قسمت چینش دوربین ها باهم فرق داشته باشن، جای قلم هم که داره و عالیه، حالاذبابد ببنیم رونمایی بشه و تو عمل با 2چیپست اگزینوس2200و898 چطوری هستن،و البته قیمت، موفق باشید

Mohammadreza

👌👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️